Bagard Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 posiadam własną teksture i chce ją nałożyć na pewien model ale jej nie wykrywa 3dmax (6.0 fullversion) jest zapisana w formacie *.JPG (duże jpg) pomimo iż wkejam ją do katalogu maps/skies, to przy wybieraniu materiału jej tam nie ma ... co powiniemem zrobić?
JunioR Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 po co wrzucasz ją do maps jak możesz normalnie wybrać przy texturowaniu. wchodzis do materiałów i tam w slocie klikasz obok #DIFUSE# i wybierasz bitmap i szukasz tej textury i już. p.s. z kąd masz full version 3ds max`a 6.0 ;))
Bagard Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 niedość że full version 6 to jeszcze oryginal:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się