Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

posiadam własną

 

 

 

 

 

teksture i chce ją nałożyć na pewien model ale jej nie wykrywa 3dmax (6.0 fullversion)

 

jest zapisana w formacie *.JPG (duże jpg)

pomimo iż wkejam ją do katalogu maps/skies, to przy wybieraniu materiału jej tam nie ma ... co powiniemem zrobić?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

po co wrzucasz ją do maps jak możesz normalnie wybrać przy texturowaniu.

wchodzis do materiałów i tam w slocie klikasz obok #DIFUSE# i wybierasz bitmap i szukasz tej textury i już.

 

p.s. z kąd masz full version 3ds max`a 6.0 ;))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności