Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

posiadam własną

 

 

 

 

 

teksture i chce ją nałożyć na pewien model ale jej nie wykrywa 3dmax (6.0 fullversion)

 

jest zapisana w formacie *.JPG (duże jpg)

pomimo iż wkejam ją do katalogu maps/skies, to przy wybieraniu materiału jej tam nie ma ... co powiniemem zrobić?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 740
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po co wrzucasz ją do maps jak możesz normalnie wybrać przy texturowaniu.

wchodzis do materiałów i tam w slocie klikasz obok #DIFUSE# i wybierasz bitmap i szukasz tej textury i już.

 

p.s. z kąd masz full version 3ds max`a 6.0 ;))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności