Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Ostatnio zacząłem modelowanie auta. Wszystko szło gładko (modeling, materiały etc.) dopóki nie przyszło mi nakładać winyle na karoserię. Za punkt honoru postawiłem sobie wynalezienie sposobu na pokrycie wybranych poligonów teksturami. Jest dość spory problem - grafika nie wtapia się w tło (tzn w karoserię samochodu), mimo, że jest tylko obrysem konturów. Jeśli ktos z was mógłby przedstawić mi swoją metodę - byłbym bardzo wdzięczny... Jestem pewien, że wiele osób ma z tym problemy i wielu możnaby pomóc.

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam poprostu problem z nałożeniem pewnej tekstury na wybrane poligony karoserii.

Słyszałem, że należy użyć Multi/sub material ale nie wiem dokładnie jak go skonfigurować...

Napisano

Niestety IM nie wychodzi sposobem z tutoriala... Chodzi mi o osiągnięcie całkowicie innego efektu, ale dzięki :) - poradziłem sobie...

Napisano

zaznaczaj sobie poligony na karoseri w oknie material edit. stwórz swoje materiały nastepnie przeciagaj je na wybrane poligony jak ci cos niepasi to uzyj UVW mapa rób tak az oteksturujesz cala karoserie potem sobie uaktywnij nowe okienko próbki nacisnij kroplomierz a nastepnie najedz na obiekt (karoserie) i wcisnij lewy przycisk myszy i to wszystko powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności