Napisano 18 Grudzień 200420 l Witam! Ostatnio zacząłem modelowanie auta. Wszystko szło gładko (modeling, materiały etc.) dopóki nie przyszło mi nakładać winyle na karoserię. Za punkt honoru postawiłem sobie wynalezienie sposobu na pokrycie wybranych poligonów teksturami. Jest dość spory problem - grafika nie wtapia się w tło (tzn w karoserię samochodu), mimo, że jest tylko obrysem konturów. Jeśli ktos z was mógłby przedstawić mi swoją metodę - byłbym bardzo wdzięczny... Jestem pewien, że wiele osób ma z tym problemy i wielu możnaby pomóc. Pozdrawiam.
Napisano 18 Grudzień 200420 l daj screena z tego bo chyba nie tylko ja nie wiem o co Ci chodzi pozdrawiam
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor Mam poprostu problem z nałożeniem pewnej tekstury na wybrane poligony karoserii. Słyszałem, że należy użyć Multi/sub material ale nie wiem dokładnie jak go skonfigurować...
Napisano 19 Grudzień 200420 l to ty nie sluchaj tylko poczytaj o UVW unwarp ... w helpie maxa jest cale info ...
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor Niestety IM nie wychodzi sposobem z tutoriala... Chodzi mi o osiągnięcie całkowicie innego efektu, ale dzięki :) - poradziłem sobie...
Napisano 19 Grudzień 200420 l zaznaczaj sobie poligony na karoseri w oknie material edit. stwórz swoje materiały nastepnie przeciagaj je na wybrane poligony jak ci cos niepasi to uzyj UVW mapa rób tak az oteksturujesz cala karoserie potem sobie uaktywnij nowe okienko próbki nacisnij kroplomierz a nastepnie najedz na obiekt (karoserie) i wcisnij lewy przycisk myszy i to wszystko powodzenia
Napisano 20 Grudzień 200420 l Autor Dzięki za pomoc HUSKY - choć jedna osoba zozumiała o co mi chodzi...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto