ultek Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Na czym w 3ds'ie polega praca na warstwach? ma ktos moze jakies info, helpa z czym to sie je i wogole jak do tego podejsc?
Marcin Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 robisz warstwy obiektów ;] masz tak jak by grupy tylko ze otwarte ... mozesz sobie do danej warstwy dodac iles tam obiektów i je np. schowac ... freeze ... albo zaznaczyc zeby sie nie renderowaly ...
ultek Napisano 18 Grudzień 2004 Autor Napisano 18 Grudzień 2004 smieszne.... wlasnie w ten sposob pracuje... (tworze grupy, potem np. open na grupie, modyfikuje, zamykam, chowam itp. itd..) a nie wiedzialem ze to sie nazywa praca na warstwach :P
Marcin Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Group a layers to inna bajka ... tam poprostu tworzysz warstwe w ktorej mozesz dodac obiekty ... nic nie jest zgrupowane tylko na jednej warstwie ... przyklad tworzysz wizke ... masz obiekty mebli , armatury , szyby , framugi , strop , sciany , itp ... tworzysz sobie warstwy ... dodajesz do odpowiednich odpowiednie obiekty ... i jazda ... chcesz sobie np. poprzesowac meble ale siatka reszty jest tak pogmatwana ze wiecej sie wqrzasz niz pracujesz ... to sobie ją chowasz an czas ustawiania mebli , tak samo przypisywanie materialow ... mas zobiekty w warstwie sciany ... zaznaczasz ta warstwe i klikasz select all ... masz zaznaczone wszystkie obiekty z tej warstwy i przypisujes zsobie material bez bawienia sie w zaznaczanie obiektów ... chowanie zaznaczanie i inne operacje do zaznaczania sa latweijsze w tym trybie ... pocwicz sobie ... np. w A.Cadzie bez Layersów sie nie obejdzie ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się