Skocz do zawartości

ultek

Members
  • Liczba zawartości

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Zgierz

ultek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, czy mógłby ktoś mnie nakierować na dobrą ścieżkę - w jaki sposób uzyskać takie zachowanie particli, aby po "urodzeniu" rozszerzały się mocno na boki, a z czasem leciały do góry i spowrotem ku środkowi (X, Y emitera)... można by to porównać do ognia ze świeczki, który zwęża się ku górze... Za ewentualne linki z jakimiś tutkami też bym był bardzo wdzięczny. Pozdrawiam ult.
  2. Ok, udało się ... Jakby komuś to było przydatne, tutaj rozwiązanie: http://img502.imageshack.us/img502/3079/maxikf.jpg Wystarczy dummiego pod to podpiąć i wsio... ult.
  3. Witam Serdecznie, jako ze ciezko mi opisac rzecz ktora chcialbym uzyskac, wrzucam scene do max'a: http://ultek.foxnet.pl/example.max otoz jest to najzwyklejszy ik limb solver, zapiety do kosci. czego nie potrafie a z checia bym sie nauczyl to zachowanie kosci na polozenie helpera 'dummy'. kosci "wyginaja" sie w jego strone... jak ktos mi wytlumaczy jak uzyskac podobny efekt bede bardzo wdzieczny :) Pozdrawiam ult.
  4. O prosze kogo to ja widze :)) Dzięki wielkie za poradę. Pozdrawiam ultas
  5. Witam Mam drobne pytanko - otoz tworze sobie animacje za pomoca kinematyki odwrotnej (korzystajac z kosci i helperow, dokladnie chodzi o cos takiego - http://www.3dvalley.com/tutorials/rigging-robotic-joints-in-3d-studio-max). Zaanimowane sa helpery, wszystko pieknie dziala. Tylko ze finalnie potrzebuje gotowej animacji na kluczach TCB. Czy da sie jakos wypalic animacje z IK na poszczegolne meshe (pozniejsza kwestia przerobienia tego na klucze mam opanowana) Z gory dzieki za pomoc...
  6. Z tego co się dowiedziałem to wykorzystanie do celów komercyjnych jest "bee". To tak samo jakbyś próbował wykorzystać max'a w wersji trial do stworzenia czegoś co chciałbyś wykorzystać później do zarobków... Dodatkowo tutaj jest screencapture z silnika więc to chyba jeszcze jakoś inaczej działa... Dzięki, właśnie głównym przesłaniem były cechy edukacyjne w ładnej oprawie... Na crymod.com na forum znajdziesz dużo informacji na ten temat... Co do renderingu to normalnie eksportujesz obiekty z maxa do silnika i już. Tutków też mnóstwo można w internecie znaleźć. Gdyby rendering w vray'u/mentalray'u tyle nie trwał to pewno o cryengine'a w ogóle bym nie zahaczył...
  7. Jest zarówno jedno jak i drugie... Tylko bałem się, aby za bardzo "chromowe" wszystko nie wyszło i skręciłem troszkę parametry, jak widać za bardzo. Jedna z rzeczy która właśnie nie do końca mi się podoba to materiały i z chęcią jeszcze bym nad nimi popracował.. Co do samej pracy w silniku - bardzo wygodnie i można zaoszczędzić dużo czasu na renderingu. Wszystko działa w real timie i nie trzeba poświęcać wielu godzin na rendering szczególnie jak się nie ma high-endowej maszyny...
  8. Witam, jakiś czas temu skończyłem wizualizację hdd wykonaną za pomocą 3dmax'a i "rendering" (o ile można to tak nazwać) w CryEnginie (wykonano w nim Crysisa)... z kilku rzeczy nie jestem do końca zadowolony, niestety nie starczyło już czasu ani siły aby to poprawić.. efekty mojej pracy możecie zobaczyć tutaj: pozdrawiam, ultek
  9. ultek

    Bamboo i gumka.

    Rozwiązanie problemu: Mialem zainstalowane sterowniki cons510-4_int.exe Sciagnalem z PL strony wacoma sterowniki o nazwie cons5.03-3_int.exe Zainstalowalem je - wszystko przestalo dzialac (piorko szalalo, dotykanie tabletu bylo traktowane jako dwuklik, ogolnie masakra). Odpalilem panel sterowania - odinstalowalem wszystko odnosnie tabletu (byly trzy pozycje bodajze) Zrestartowalem komputer. Zainstalowalem ponownie cons5.03-3_int.exe Wszystko smiga az milo, gumka dziala.
  10. ultek

    Bamboo i gumka.

    Nabylem sobie bamboo, wszystko dziala pieknie jest tylko jeden problem - gumka. Jak odwracam piorko do gory nogami to gumka dziala normalnie jak brush w photoshopie (nie jako eraser). Nie wiem co z tym zrobic. Stery sciagnalem najnowsze do bamboo ze strony wacoma i nie pomoglo :(
  11. Jak w temacie - telefonik, model prawie gotowy (zostala mi spodnia czesc i przyciski po bokach) Najwiecej meczarni zapewne z realistycznymi materialami bedzie... Zobaczymy.
  12. mam problem: jak w w Reflect daje VRayMap to efekt po renderingu totalnie niczym sie nie rozni od tego samego renderu bez tej mapy (tak, jest co odbijac, mam mape hdri i kilka klocuszkow). jak natomiast w Reflect bedzie none ale kolor ustawie na bialy - odbija jak idealne lusterko. czemu mi ta mapa VRayMap nie dziala?
  13. potrzebuje zrobic teksturke metalu w Vray'u (3dstudio max) i zielonego pojecia nie mam jak to ugryzc. Jakby ktos mogl jakies podpowiedzi dac (moze tutek?), jak to ugryzc... Fotki o co mi dokladnie chodzi: http://www.handcellphone.com/wp-content/themes/green-marinee/phonepic/cell-phone-spec-pics/802/lg-shine-cell-phone-review-8.jpg http://www.liewcf.com/blog/wp-content/uploads/lg-shine.jpg (jak to tlo) Z gory dzieki za jakakolwiek pomoc ;)
  14. ultek

    3DMaxik sie popsul

    matv pomoglo :) dzieki wielkie za pomoc.
  15. Nie wiem czemu ale po odpaleniu 3ds'a przed chwila poznikala mi wiekszosc grafik ikonek z paseczka u gorze: http://ultek.foxnet.pl/images/popsuty_3dsmax.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności