Napisano 18 Grudzień 200420 l Na czym w 3ds'ie polega praca na warstwach? ma ktos moze jakies info, helpa z czym to sie je i wogole jak do tego podejsc?
Napisano 18 Grudzień 200420 l robisz warstwy obiektów ;] masz tak jak by grupy tylko ze otwarte ... mozesz sobie do danej warstwy dodac iles tam obiektów i je np. schowac ... freeze ... albo zaznaczyc zeby sie nie renderowaly ...
Napisano 18 Grudzień 200420 l Autor smieszne.... wlasnie w ten sposob pracuje... (tworze grupy, potem np. open na grupie, modyfikuje, zamykam, chowam itp. itd..) a nie wiedzialem ze to sie nazywa praca na warstwach :P
Napisano 18 Grudzień 200420 l Group a layers to inna bajka ... tam poprostu tworzysz warstwe w ktorej mozesz dodac obiekty ... nic nie jest zgrupowane tylko na jednej warstwie ... przyklad tworzysz wizke ... masz obiekty mebli , armatury , szyby , framugi , strop , sciany , itp ... tworzysz sobie warstwy ... dodajesz do odpowiednich odpowiednie obiekty ... i jazda ... chcesz sobie np. poprzesowac meble ale siatka reszty jest tak pogmatwana ze wiecej sie wqrzasz niz pracujesz ... to sobie ją chowasz an czas ustawiania mebli , tak samo przypisywanie materialow ... mas zobiekty w warstwie sciany ... zaznaczasz ta warstwe i klikasz select all ... masz zaznaczone wszystkie obiekty z tej warstwy i przypisujes zsobie material bez bawienia sie w zaznaczanie obiektów ... chowanie zaznaczanie i inne operacje do zaznaczania sa latweijsze w tym trybie ... pocwicz sobie ... np. w A.Cadzie bez Layersów sie nie obejdzie ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto