Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na czym w 3ds'ie polega praca na warstwach? ma ktos moze jakies info, helpa z czym to sie je i wogole jak do tego podejsc?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 778
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz warstwy obiektów ;]

 

masz tak jak by grupy tylko ze otwarte ... mozesz sobie do danej warstwy dodac iles tam obiektów i je np. schowac ... freeze ... albo zaznaczyc zeby sie nie renderowaly ...

Napisano
  • Autor

smieszne.... wlasnie w ten sposob pracuje... (tworze grupy, potem np. open na grupie, modyfikuje, zamykam, chowam itp. itd..) a nie wiedzialem ze to sie nazywa praca na warstwach :P

Napisano

Group a layers to inna bajka ...

 

tam poprostu tworzysz warstwe w ktorej mozesz dodac obiekty ... nic nie jest zgrupowane tylko na jednej warstwie ...

 

przyklad

 

tworzysz wizke ...

masz obiekty mebli , armatury , szyby , framugi , strop , sciany , itp ...

 

tworzysz sobie warstwy ... dodajesz do odpowiednich odpowiednie obiekty ... i jazda ...

chcesz sobie np. poprzesowac meble ale siatka reszty jest tak pogmatwana ze wiecej sie wqrzasz niz pracujesz ... to sobie ją chowasz an czas ustawiania mebli , tak samo przypisywanie materialow ... mas zobiekty w warstwie sciany ... zaznaczasz ta warstwe i klikasz select all ... masz zaznaczone wszystkie obiekty z tej warstwy i przypisujes zsobie material bez bawienia sie w zaznaczanie obiektów ...

 

chowanie zaznaczanie i inne operacje do zaznaczania sa latweijsze w tym trybie ...

 

pocwicz sobie ... np. w A.Cadzie bez Layersów sie nie obejdzie ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności