Skocz do zawartości

Oswietleniem sceny architektonicznej


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc.

 

Mam problem z oswietleniem scenki w ktorej swiatlo wpada przez niewielkie okienka, znalazlem jakas scenke z tutka (niestety prztrwala tylko scenka), jest na niewj wlasciwie dokaldnie to co mnie interesuje - jest tylko male ale, w tej scence uzyte sa dodatkowe layery obiektu dzieki ktorym swiatlo oswietla cale wnetrze i wlasnie te layery niewiem jak utworzyc (dodam ze bez nich scena jest wlasciwie calkiem czarna, na zalacznikach widac te layery ktore wyciagnalem nad obiekt i render scenki [moze jak ktos zobaczy jak ona wyglada to skojazy i podesle mi linka do tutka :)]). Jezeli ktos wie jak stworzyc takie layery prosze o pomoc.

 

Aha jest tam uzyty camera shader na outpucie o nazwie Glare(lume) ale niema go w standartowych shaderach maxa (chyba) - skad mozna go wytrzasnac ? :P

 

dorzucam jeszcze linka do sciagniecia tej tutkowej scenki : http://members.lycos.co.uk/loganart/light-me-test.zip

jesli by kogos to zaintrygowalo :-)

 

 

THX.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

co do twego glare(lume) to jest on w stanadartowych shaderach mentala tylko ukryty jak zresztą kilka innych

s tu obrazek, jak go "odkryć"

lume.jpg :)

co do layerów to eni mam pojęcia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności