Jump to content

Oswietleniem sceny architektonicznej


_LoGaN_

Recommended Posts

czesc.

 

Mam problem z oswietleniem scenki w ktorej swiatlo wpada przez niewielkie okienka, znalazlem jakas scenke z tutka (niestety prztrwala tylko scenka), jest na niewj wlasciwie dokaldnie to co mnie interesuje - jest tylko male ale, w tej scence uzyte sa dodatkowe layery obiektu dzieki ktorym swiatlo oswietla cale wnetrze i wlasnie te layery niewiem jak utworzyc (dodam ze bez nich scena jest wlasciwie calkiem czarna, na zalacznikach widac te layery ktore wyciagnalem nad obiekt i render scenki [moze jak ktos zobaczy jak ona wyglada to skojazy i podesle mi linka do tutka :)]). Jezeli ktos wie jak stworzyc takie layery prosze o pomoc.

 

Aha jest tam uzyty camera shader na outpucie o nazwie Glare(lume) ale niema go w standartowych shaderach maxa (chyba) - skad mozna go wytrzasnac ? :P

 

dorzucam jeszcze linka do sciagniecia tej tutkowej scenki : http://members.lycos.co.uk/loganart/light-me-test.zip

jesli by kogos to zaintrygowalo :-)

 

 

THX.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy