Hatred Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 szukaj niczego nei pokazuje wiec moze sie zapytam :) chce importowac do brusha2 obiekt z koordynatami UV oraz w polygonach (zeby mi sie nie dzielil na 3katy), wiec dxf odpada, sciagnelem exporter do obj ale ten robi dzine bledy, obraca triangulacje, nieraz facey, wogole na nic sie nie zdaje a co gorsza dzieli mi obiekt na elemety tam gdzie podzielilem go na siatce UV's (?!?!) pytanie jak Wy exportujecie z maxa do Zbrusha2?????
Bzyku Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 jesli chcesz przez obj to chyba najlepiej by bylo przez FBX sciagnij pluga dla maxa imp/exp choc orginalnie znaczy standardowo max chyba ma ale wersje 5.3 potem przez FBX Converter do obj i powinno byc bez trinagulacji i z koordynatami ale sprawdzone tylko na XSIu nie wiem jak z Zbrushem...
Rekomendowane odpowiedzi