Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Te kreskowane linie sa normalne. Kazdy polygon musi sie skladac z trojkatow i te krawedzie pokazuja ci jak max je sobie na te trojkaty podzielil. Generalnie malo cie to interesuje, wiec sprobuj przekonwertowac model na editable poly. Bo z tego co widze uzywash siatki typu editable mesh. Poly to to samo co mesh, tylko ma kilka dodatkowych narzedzi i lepiej dziala. Jak juz to zrobisz to wejdz w krawedzie, zaznacz wszystkie te przerywane, ktorych nie chcesz widziec i wcisnij 'backspace' (nie 'del'). Krawedzie znikna, chociaz ich nie wymazesz.

Poza tym, zanim zrobisz kopie i sprobujesz je polaczyc, pokombinuj jeszcze z trzecim wymiarem bo na razie masz plaska sciane i pozniej sie nie polapiesz.

I jeszcze jedno. Bez urazy, ale samochod to chyba nie jest odpowiedni model do nauki. To strasznie ciezka sprawa, wiec sprobuj moze cos prostszego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności