Ja to widzę tak:
nie musisz tu nic riggować. Spróbuj zanimować najpierw kadłub. Potem podlinkuj pod niego ruchome elementy kadłuba tak by kadłub był obiektem 'parent' dla tych elementów. Wtedy będą one poruszać się razem z kadłubem i możesz animować ich ruch, np. obrót, czy otwieranie i zamykanie klapek niezależnie od ruchu samego pojazdu. Tak samo podlinkuj te wiszące dysze, tyle że powinieneś do nich dodać 'position controller' typu 'noise' tak by uzyskać to delikatne kołysanie.
Co do kabli, to pod zanimowane dysze podczepiłbym jakieś dwa obiekty 'dummies' (po jednym na dyszę) w miejscu gdzie kabel powinien być przyczepiony, i zastosował reactora do jego animacji. W dokumentacji reactora powinieneś znaleźć opis jak podpiąć linę pod jakiś obiekt. Po prostu podepnij ten kabel w odpowiednie miejsca i reactor załatwi ci już niezłą animację.
Mam nadzieję, że to pomoże, bo to tylko moje teoretyczne rozważania i nie gwarantuję ich skuteczności. Ale z tego co kojarzę, to powinno zadziałać.
Powodzenia.