Jump to content

kondrad

Members
  • Posts

    308
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    warszawa

kondrad's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. jestem w sieci aster... i poraz kolejny dostałem jakis list ze złamałem regulamin umieszczajac tresci w internecie ktre sa niezgodne z regulaminem... pierwszy raz chodziło o spam ze z pod mojego IP jest rozsyłany ale zeskanowałem system nawet format zrobiłem itp mam pozatym router z firewallem był spokuj przez jakis czas i pare dni temu znowu dostałem maila aster zastrzega sobie ze nie bierze odpowiedzialnosci jesli mam Ip klasy publicznej ... i poradzili mi jedynie ze moge mienic na prywatne no i zmieniłem... narazie nie widze jakiejs strasznej różnicy tylko jak sciagam cos z netu przez azureusa to mam niski transfer 10 kbit/s moze to zbieg okolicznosci moze poprosty jest mało uzytkowników z dobrym łaczem itp odemnie tez sciagaja wiec chyba moga sie zemna połaczyc... ale mam pyt jak ewentualnie zkonfigurowac azureusa czy trza tunelowaniem to zrobic czy jakos tak to sie nazywa?....
  2. kondrad

    interior...

    no ok oto mi chodziło dzieki!!....
  3. kondrad

    interior...

    no własnie sek w tym ze jak sam wymyslam... to improwizuje i ciagle mam jakis pomysł i wychodzi masło maslane.... nie chodzi o to ze mi sie nie chce.....
  4. kondrad

    interior...

    szukam w necie i nie moge znalesc projekty mieszkan i domów ale w 2d w cad z wymiarami itp.... znacie jakies strony ??...
  5. kondrad

    proporcje....

    mam pytanie wsumie banalne ale czegos nie kapuje.... powiedzmy ze chce ztworzyc prosty pokój... skale ustawiam na cm powiedzmy ze pokój ma wszystkie sciany 600 cm a wysokosc pokoju to tak mniejwiecej jak w mieszkaniu 260 . to sciany wydaja sie takie strasznie wysokie... nienaturalnie wysokie.... wiem ze poprostu moge je zmniejszyc... ale wtedy nie bede mógł zachowac wymiarów zgodnych np z projektem... ale jesli np tworze box który bedzie podłoga i konwertuje do poly... i uzywam extrude do tworzenia scian itp to tez sciany wygladaja lepiej ... tzn sciany wzgledem pokoju... ale tym sposobem jest wiecej komplikacji chyba łatwiej poprostu tworzyc..boxy... i je dopasowywać..?,,, ?....
  6. hmm zebym zle nie napisał.. nie kazda płyta to ma.... (chyba) ... no chodzi o to ze np jak masz ustawiona FSB na np 200... to ram to mozesz ustawic ze ram i procesor bedzie taktowany np 1:1 czyli ram taktowany 200 mhz i procesor tez tzn procesor razy mnożnik... albo np 1:2 czyli procesor 200 mhz razy mnoznik a ram 400 tylko trza uwazac bo np jak zle zmienisz i procesor bedzie taktowany 400 to go zjarasz ...tzn pewnie sie poprostu nie odpali...ja mam ustawione bodajze 2:1 albo na odwrót.. :) czyli ram mam taktowany FSB *2 a pocesor FSB *mnożnik.. czyli w mojim przypadku 11 a FSB mam chyba na 185 czyli 185 * 11 = 2035 mhz... a ram 185 *2=370 ale radze popytac kogos bardziej kompetentnego..:) ja to troche tak na czuja robiłem heh.... pozdro!!
  7. fire gl nie moge zainstalowac bo wyskakuje mi info ze brak odpowiedniego sprzetu itp itd.... :/...
  8. oook nic nie kapuje :P ale wiem jak mam próbowac dzieki wielkie..!!
  9. no spróbuje z tym firegl chociaz duzo tego .... ale mam pytanie bo w biosie mam ustawienie taktowania agp... ustawione mam domyslnie 66 mhz płyta to msi k7n2 dleta-l ... nie zmieniałem bo nie wiem jak taktowane jest agp poszukam w opisie płyty... ale czy to ma znaczenie ?? jesli chodzi o wydajnosc???
  10. nie wiem jaka masz płyte i moze to wina systemu ale ja miałem tak jak podkrecałem kompa... tzn tak myslalem na poczatku.. ale okazało sie ze mam właczone asynchroniczne taktowanie ramu. i procesora i okazało sie ze to była przyczyna tera pokreciłem troche dałem wieksze napiecie i smiga bez restartów... ale to hardwerowa przyczyna... pozdro!
  11. no ok ale dlaczego błędy były potem jak wykonałem te magiczna czynnosc nagle siatka sie naprawiła.... i jak bym jej nie edytował to te błedy były....
  12. sory ale bede namolny.. heh... ok wyrenderowałem scene bez szyb krzeseł kanay stołów... itp... wrzucam do Ps.. i powiecmy ze dojce jak to zrbic z tym kanałem alpfa.. to potem jak mam w scenie umiescic te detale typu kanapa stół itp ?? rany to jest czarna magia.. pozdro!
  13. no ok ... renderuje scene do pliku TGA... scena to jest pokój.. i dwa okna... jedno duze balkonowe... na taras... wrzucam do Photoshopa... i w kanałach mam RGB i kanał alpha... i teraz co.?? zanaczam ten kanał i wklejam zdjecie które ma byc za oknem??... ale jak to zapisuje to albo mi negatyw wychodzi ale jest na scianie jak plama jakas.... :/... nie moge nigdzie tutoriaala znalesc jest tylko napisane ze trza do tga zapisac i dodac do alpha zdjecie... ..
  14. no nic nie kapuje... dodałem edge i było ok nawet jak zrobiłem ten niby obiektyw... ale jak juz wyciołem dziure na "spust" znowu zaczeło sie krzaczyć. ... nie robiac nic z siadka... z poly zkonwertowałem na mesh i dodałem Xform i potem colaps to tak jak radziliscie.... i potem znowu do poly i mesh smoth i teraz jest ok ??? dlaczego??
  15. ale to trza chyba mechanicznie ingerowac w karte??? no ale czy sie opłaca ??? tzn czy open Gl wydajniejszy od Direct 3d???
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy