pileq Napisano 27 Grudzień 2004 Napisano 27 Grudzień 2004 Witam! Czy wie ktos moze jak mozna odtworzyc obiekt typu damper ale przy pomocy wlasnych obiektow ? slyszalem ze mozna jakos przy pomocy HD Solver ale nie wiem jak ? Prosze o pomoc i pozdrawiam!
asblaze Napisano 27 Grudzień 2004 Napisano 27 Grudzień 2004 a nie możesz misiaczku na dumpera nadac editmesh... i wymodelować go tak jak chcesz? :) a jeśli chodzi o twój problem.... to bierzesz sobie siłownik dzielisz na 2 cześći, statyczna i ruchomą. robisz 2 układy kości z HD patrzące na siebie gdzie IK jednego układu jest DOKŁADNIE w punkcie piwota kości 2.. na elementy nadajesz skina, przypinasz do odpowiednich kości.... i jedziesz :) Pozdrawiam
pileq Napisano 27 Grudzień 2004 Autor Napisano 27 Grudzień 2004 ehhh. Nie bardzo mi to chce wyjsc. Mozesz mi wytlumaczyc krok po kroku? Bylbym bardzo wdzieczny.
pileq Napisano 27 Grudzień 2004 Autor Napisano 27 Grudzień 2004 prawie mi sie udalo tylko nie wiem jeszcze jak podlaczyc konsowke kosci do innego obiektu, ale tak zeby kosci sie nie rozdzielaly?
KoMic Napisano 25 Sierpień 2008 Napisano 25 Sierpień 2008 Sorki za praktyki kopalne, ale mysle ze warto rozwiazac ten problem, na animacji sie nie znam praktycznie wcale wiec zrobienie takiego silownika bylo dla mnie troche klopotliwe, a to co napisal kolega asblaze jest troche bzdurne, szczegolnie o nakladaniu modyfikatora editmesh/poly lub jaki kolwiek inny na dumpera. powod? traci on swoje wlasciwosci jako dumper. ja odkrylem taki o to sposob, moze nie jest on najbardziej szczesliwy ale dziala. mamy 2 obiekty cylinder i tlok, precyzyjnie ustawiamy ich osie obrotu, a nastepnie z Animacji>controler rotacji> i tu wybieramy lookatconstraint, tlokiem wybieramy cylinder, a cylindrem na tlok, dzieki temu beda one zawsze wspol osiowe i moga poruszac sie niezaleznie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się