Skocz do zawartości

silownik hydrauliczny


pileq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

a nie możesz misiaczku na dumpera nadac editmesh... i wymodelować go tak jak chcesz? :)

a jeśli chodzi o twój problem.... to bierzesz sobie siłownik dzielisz na 2 cześći, statyczna i ruchomą. robisz 2 układy kości z HD patrzące na siebie gdzie IK jednego układu jest DOKŁADNIE w punkcie piwota kości 2.. na elementy nadajesz skina, przypinasz do odpowiednich kości.... i jedziesz :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za praktyki kopalne, ale mysle ze warto rozwiazac ten problem, na animacji sie nie znam praktycznie wcale wiec zrobienie takiego silownika bylo dla mnie troche klopotliwe, a to co napisal kolega asblaze jest troche bzdurne, szczegolnie o nakladaniu modyfikatora editmesh/poly lub jaki kolwiek inny na dumpera. powod? traci on swoje wlasciwosci jako dumper.

ja odkrylem taki o to sposob, moze nie jest on najbardziej szczesliwy ale dziala.

mamy 2 obiekty cylinder i tlok, precyzyjnie ustawiamy ich osie obrotu, a nastepnie z Animacji>controler rotacji> i tu wybieramy lookatconstraint, tlokiem wybieramy cylinder, a cylindrem na tlok, dzieki temu beda one zawsze wspol osiowe i moga poruszac sie niezaleznie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności