Napisano 27 Grudzień 200420 l Witam! Czy wie ktos moze jak mozna odtworzyc obiekt typu damper ale przy pomocy wlasnych obiektow ? slyszalem ze mozna jakos przy pomocy HD Solver ale nie wiem jak ? Prosze o pomoc i pozdrawiam!
Napisano 27 Grudzień 200420 l a nie możesz misiaczku na dumpera nadac editmesh... i wymodelować go tak jak chcesz? :) a jeśli chodzi o twój problem.... to bierzesz sobie siłownik dzielisz na 2 cześći, statyczna i ruchomą. robisz 2 układy kości z HD patrzące na siebie gdzie IK jednego układu jest DOKŁADNIE w punkcie piwota kości 2.. na elementy nadajesz skina, przypinasz do odpowiednich kości.... i jedziesz :) Pozdrawiam
Napisano 27 Grudzień 200420 l Autor ehhh. Nie bardzo mi to chce wyjsc. Mozesz mi wytlumaczyc krok po kroku? Bylbym bardzo wdzieczny.
Napisano 27 Grudzień 200420 l Autor prawie mi sie udalo tylko nie wiem jeszcze jak podlaczyc konsowke kosci do innego obiektu, ale tak zeby kosci sie nie rozdzielaly?
Napisano 25 Sierpień 200816 l Sorki za praktyki kopalne, ale mysle ze warto rozwiazac ten problem, na animacji sie nie znam praktycznie wcale wiec zrobienie takiego silownika bylo dla mnie troche klopotliwe, a to co napisal kolega asblaze jest troche bzdurne, szczegolnie o nakladaniu modyfikatora editmesh/poly lub jaki kolwiek inny na dumpera. powod? traci on swoje wlasciwosci jako dumper. ja odkrylem taki o to sposob, moze nie jest on najbardziej szczesliwy ale dziala. mamy 2 obiekty cylinder i tlok, precyzyjnie ustawiamy ich osie obrotu, a nastepnie z Animacji>controler rotacji> i tu wybieramy lookatconstraint, tlokiem wybieramy cylinder, a cylindrem na tlok, dzieki temu beda one zawsze wspol osiowe i moga poruszac sie niezaleznie pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto