Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Czy wie ktos moze jak mozna odtworzyc obiekt typu damper ale przy pomocy wlasnych obiektow ? slyszalem ze mozna jakos przy pomocy HD Solver ale nie wiem jak ? Prosze o pomoc i pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie możesz misiaczku na dumpera nadac editmesh... i wymodelować go tak jak chcesz? :)

a jeśli chodzi o twój problem.... to bierzesz sobie siłownik dzielisz na 2 cześći, statyczna i ruchomą. robisz 2 układy kości z HD patrzące na siebie gdzie IK jednego układu jest DOKŁADNIE w punkcie piwota kości 2.. na elementy nadajesz skina, przypinasz do odpowiednich kości.... i jedziesz :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

ehhh. Nie bardzo mi to chce wyjsc. Mozesz mi wytlumaczyc krok po kroku? Bylbym bardzo wdzieczny.

Napisano
  • Autor

prawie mi sie udalo tylko nie wiem jeszcze jak podlaczyc konsowke kosci do innego obiektu, ale tak zeby kosci sie nie rozdzielaly?

Napisano

Sorki za praktyki kopalne, ale mysle ze warto rozwiazac ten problem, na animacji sie nie znam praktycznie wcale wiec zrobienie takiego silownika bylo dla mnie troche klopotliwe, a to co napisal kolega asblaze jest troche bzdurne, szczegolnie o nakladaniu modyfikatora editmesh/poly lub jaki kolwiek inny na dumpera. powod? traci on swoje wlasciwosci jako dumper.

ja odkrylem taki o to sposob, moze nie jest on najbardziej szczesliwy ale dziala.

mamy 2 obiekty cylinder i tlok, precyzyjnie ustawiamy ich osie obrotu, a nastepnie z Animacji>controler rotacji> i tu wybieramy lookatconstraint, tlokiem wybieramy cylinder, a cylindrem na tlok, dzieki temu beda one zawsze wspol osiowe i moga poruszac sie niezaleznie

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności