_LoGaN_ Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 Bylby ktos tak uprzejmy i powiedzial mi co zrobic zeby zniknely te malutkie kropki na materiale szkla ?? - zamieszczam prubny render ktory obrazuje to zjawisko (niepozadane) :-). Dla niektorych moze wydawac sie nawet nie dostrzegalne ale mnie bardzo irytuje. PLZ help. Dzieki.
Piotr Dobosz Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 bardzo maly obrazek:( i ciezko sie przyjzec:( to wyglada troche jak bymp:( ale chyba nie ustawiles bumpa dla szkla:( nie wiem daj troszke wiekszy bo naprawde ciezko sie przyjzec:( pozdrawiam
illy Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 dla mnie to refraction tak dziala, albo ewentualnie caustyka, widac zagiecie planu wiec chyba na pewno refraction
_LoGaN_ Napisano 29 Grudzień 2004 Autor Napisano 29 Grudzień 2004 na tym renderze duzo lepiej widac o co mi chodzi - mysle ze nie musze zakreslac w kulko.
masater Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 cholera daj większego rendera bo widząc takie cóś małego nikt ci nie pomoże, szczególnei że graficy o ile się nie myle nie siedzą na małych rozdzałkach. Jeśli kropki to mogą być zagubione photony, albo np masz caustyke i za mały poziom reflection i refraction dla caustyki/GI, FG lug ogóleni na zakładce Renderer, naprawde daj coś większego
javor Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 hmmm niewiem czy o to ci chodzi ale to jakby za słaby sampling cieni
_LoGaN_ Napisano 29 Grudzień 2004 Autor Napisano 29 Grudzień 2004 http://members.lycos.co.uk/loganart/kielbig.jpg No teraz juz chyba wszyscy widza - chodzi mi o to takie ziarniste na szkle - psuje mi render i za chile.... nie moge tego zlikwidowac.
masater Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 hmm to faktycznie wyglada na niski sampling, ale nie wiem czy cieni :), tak btw jaki to materiał, mentalowski glass(physic_phen), jakiś lume czy jescze co innego? a weź jeszcze tam w którejś zakłądce masz diagnostyke, Visuals czy cos tam pisze, wyrenderuj se takią diagnostyke sampli, i zobacz czy w miejscach tych czarnych kropek nie będą takie białe.
_LoGaN_ Napisano 29 Grudzień 2004 Autor Napisano 29 Grudzień 2004 tak to mentalowski glass w defaultowskich ustawieniach, sampling raczej nie jest maly - probowalem juz wszystkiego i ... nic. :(
greg_jg Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Jeżeli użyłeś w scenie tylko światła skylight i włączyłeś [FG] (a z tego co widzę, to tak jest), to musisz zwiększyć ilość sampli dla [FG] i trochę zmniejszyć promienie "radius". Jeżeli w scenie znajduje się światło mr Area ****, to musisz zwiększyć ilość sampli tzw. "cieniujących". - - - - - Dla testu zbuduj 2 materiały:1. mental ray=>glass, 2. glass(physic_phen) i zobacz czy generowany efekt jest taki sam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się