Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bylby ktos tak uprzejmy i powiedzial mi co zrobic zeby zniknely te malutkie kropki na materiale szkla ?? - zamieszczam prubny render ktory obrazuje to zjawisko (niepozadane) :-). Dla niektorych moze wydawac sie nawet nie dostrzegalne ale mnie bardzo irytuje. PLZ help.

 

Dzieki.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

cholera daj większego rendera bo widząc takie cóś małego nikt ci nie pomoże, szczególnei że graficy o ile się nie myle nie siedzą na małych rozdzałkach. Jeśli kropki to mogą być zagubione photony, albo np masz caustyke i za mały poziom reflection i refraction dla caustyki/GI, FG lug ogóleni na zakładce Renderer, naprawde daj coś większego

Napisano

hmm to faktycznie wyglada na niski sampling, ale nie wiem czy cieni :), tak btw jaki to materiał, mentalowski glass(physic_phen), jakiś lume czy jescze co innego?

a weź jeszcze tam w którejś zakłądce masz diagnostyke, Visuals czy cos tam pisze, wyrenderuj se takią diagnostyke sampli, i zobacz czy w miejscach tych czarnych kropek nie będą takie białe.

Napisano

Jeżeli użyłeś w scenie tylko światła skylight i włączyłeś [FG] (a z tego co widzę, to tak jest), to musisz zwiększyć ilość sampli dla [FG] i trochę zmniejszyć promienie "radius".

 

Jeżeli w scenie znajduje się światło mr Area ****, to musisz zwiększyć ilość sampli tzw. "cieniujących".

- - - - -

Dla testu zbuduj 2 materiały:1. mental ray=>glass, 2. glass(physic_phen) i zobacz czy generowany efekt jest taki sam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności