Napisano 29 Grudzień 200420 l Bylby ktos tak uprzejmy i powiedzial mi co zrobic zeby zniknely te malutkie kropki na materiale szkla ?? - zamieszczam prubny render ktory obrazuje to zjawisko (niepozadane) :-). Dla niektorych moze wydawac sie nawet nie dostrzegalne ale mnie bardzo irytuje. PLZ help. Dzieki.
Napisano 29 Grudzień 200420 l bardzo maly obrazek:( i ciezko sie przyjzec:( to wyglada troche jak bymp:( ale chyba nie ustawiles bumpa dla szkla:( nie wiem daj troszke wiekszy bo naprawde ciezko sie przyjzec:( pozdrawiam
Napisano 29 Grudzień 200420 l dla mnie to refraction tak dziala, albo ewentualnie caustyka, widac zagiecie planu wiec chyba na pewno refraction
Napisano 29 Grudzień 200420 l Autor na tym renderze duzo lepiej widac o co mi chodzi - mysle ze nie musze zakreslac w kulko.
Napisano 29 Grudzień 200420 l cholera daj większego rendera bo widząc takie cóś małego nikt ci nie pomoże, szczególnei że graficy o ile się nie myle nie siedzą na małych rozdzałkach. Jeśli kropki to mogą być zagubione photony, albo np masz caustyke i za mały poziom reflection i refraction dla caustyki/GI, FG lug ogóleni na zakładce Renderer, naprawde daj coś większego
Napisano 29 Grudzień 200420 l Autor http://members.lycos.co.uk/loganart/kielbig.jpg No teraz juz chyba wszyscy widza - chodzi mi o to takie ziarniste na szkle - psuje mi render i za chile.... nie moge tego zlikwidowac.
Napisano 29 Grudzień 200420 l hmm to faktycznie wyglada na niski sampling, ale nie wiem czy cieni :), tak btw jaki to materiał, mentalowski glass(physic_phen), jakiś lume czy jescze co innego? a weź jeszcze tam w którejś zakłądce masz diagnostyke, Visuals czy cos tam pisze, wyrenderuj se takią diagnostyke sampli, i zobacz czy w miejscach tych czarnych kropek nie będą takie białe.
Napisano 29 Grudzień 200420 l Autor tak to mentalowski glass w defaultowskich ustawieniach, sampling raczej nie jest maly - probowalem juz wszystkiego i ... nic. :(
Napisano 30 Grudzień 200420 l Jeżeli użyłeś w scenie tylko światła skylight i włączyłeś [FG] (a z tego co widzę, to tak jest), to musisz zwiększyć ilość sampli dla [FG] i trochę zmniejszyć promienie "radius". Jeżeli w scenie znajduje się światło mr Area ****, to musisz zwiększyć ilość sampli tzw. "cieniujących". - - - - - Dla testu zbuduj 2 materiały:1. mental ray=>glass, 2. glass(physic_phen) i zobacz czy generowany efekt jest taki sam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto