Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bylby ktos tak uprzejmy i powiedzial mi co zrobic zeby zniknely te malutkie kropki na materiale szkla ?? - zamieszczam prubny render ktory obrazuje to zjawisko (niepozadane) :-). Dla niektorych moze wydawac sie nawet nie dostrzegalne ale mnie bardzo irytuje. PLZ help.

 

Dzieki.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo maly obrazek:( i ciezko sie przyjzec:( to wyglada troche jak bymp:( ale chyba nie ustawiles bumpa dla szkla:( nie wiem daj troszke wiekszy bo naprawde ciezko sie przyjzec:( pozdrawiam

Napisano

dla mnie to refraction tak dziala, albo ewentualnie caustyka, widac zagiecie planu wiec chyba na pewno refraction

Napisano
  • Autor

na tym renderze duzo lepiej widac o co mi chodzi - mysle ze nie musze zakreslac w kulko.

Napisano

cholera daj większego rendera bo widząc takie cóś małego nikt ci nie pomoże, szczególnei że graficy o ile się nie myle nie siedzą na małych rozdzałkach. Jeśli kropki to mogą być zagubione photony, albo np masz caustyke i za mały poziom reflection i refraction dla caustyki/GI, FG lug ogóleni na zakładce Renderer, naprawde daj coś większego

Napisano

hmmm niewiem czy o to ci chodzi ale to jakby za słaby sampling cieni

Napisano

hmm to faktycznie wyglada na niski sampling, ale nie wiem czy cieni :), tak btw jaki to materiał, mentalowski glass(physic_phen), jakiś lume czy jescze co innego?

a weź jeszcze tam w którejś zakłądce masz diagnostyke, Visuals czy cos tam pisze, wyrenderuj se takią diagnostyke sampli, i zobacz czy w miejscach tych czarnych kropek nie będą takie białe.

Napisano
  • Autor

tak to mentalowski glass w defaultowskich ustawieniach, sampling raczej nie jest maly - probowalem juz wszystkiego i ... nic. :(

Napisano

Jeżeli użyłeś w scenie tylko światła skylight i włączyłeś [FG] (a z tego co widzę, to tak jest), to musisz zwiększyć ilość sampli dla [FG] i trochę zmniejszyć promienie "radius".

 

Jeżeli w scenie znajduje się światło mr Area ****, to musisz zwiększyć ilość sampli tzw. "cieniujących".

- - - - -

Dla testu zbuduj 2 materiały:1. mental ray=>glass, 2. glass(physic_phen) i zobacz czy generowany efekt jest taki sam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności