Jump to content

javor

Members
  • Content Count

    1,333
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Excellent

4 Followers

About javor

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/11/1986

City (optional)

  • Miasto
    Białystok / Lubartów
  1. Model jest mój i sprzedawany przez Evermotion w kolekcji lub osobno. Czy go kupił czy ściągną z nielegalnego źródła to nie wiem. Tak czy inaczej użył gotowy + dodał silnik a w filmiku/pracy dyplomowej udaje że sam go wymodelował :)
  2. Hahaha, wybaczcie że odkopałem post z grudnia ale faktycznie jest zabawny :) Gość w filmiku pokazał kilka sekund że niby modeluje chargera, a potem nagle bach ... gotowy model. Mój model który zresztą jest w w.i.p. na forum. Co za głupota żeby chwalić się cudzą pracą :)
  3. A mnie drażni kolorystyka. Niby oświetlenie żółte od zachodu słońca a piana nie wiedzieć skąd biała, aż święcąca.
  4. Hmm, trochę o czym innym mówimy. Chodzi o różnicę w jasności dwóch miejsc na zdjęciu, bez zmiany jego EV. Np w 8 bitowym pliku teoretycznie jest 8 EV, jako że schodząc z białego (256) 8x o połowę dojdziesz do wartości 1 czyli max czarnej. I tak mierząc nowe lustrzanki mają właśnie około 14 EV rozpiętości tonalnej zdjęcia. Żeby nie było że wymyślam można podejrzeć te wartości aparatów na dxomark.com
  5. Tak, ale przecież pojedynczy RAW ma 12 do 14 EV + te dwie ekspozycje i jest ok. O ile wiem tak powstaje większość hdrek, przy większej ilości zdjęć potęguje się problem z ruchem, a jedyne miejsce gdzie mogłoby mieć sens strzelenie jeszcze ciemniejszych ekspozycji to samo słońce.
  6. Co prawda autorami nie jesteśmy tylko resellerami ale odpowiem :) "Dynamic range" zależy głównie od tego co jest na danej mapce i na pewno jest standardowe dla hdrek 16 EV czyli 3 składowe ekspozycje -2, 0, +2 EV ... o ile na mapie jest np ostre słońce. Jeśli słońca nie widać to "dynamic range" siłą rzeczy wyjdzie mniejszy. W sumie to tylko luźna obserwacja z renderingu ale mogę dokładniej którąś mapkę zbadać jeśli to dla kogoś ważne.
  7. Ciekawi mnie czy ten efekt jest zamierzony czy masz taki dziadowski monitor? :) Mi to nie podchodzi, wzrok się męczy jak próbuje się na to patrzeć.
  8. Wszystko fajnie ale specular od słońca jest trochę za mocny szczególnie na plastiku na dole tylnego zderzaka - który przez to wcale nie wygląda jak plastik, na fotelach podobnie. I jeszcze jedno niedociągnięcie które najlepiej widać na renderze z przednim logo mustanga: odbicia w chromie, lakierze itd powinny być mocno rozmyte, tak jak widoczne z prawej tło skoro to ono się odbija! Wyrenderuj jedną klatkę z vreyowym dofem i zobaczysz o co chodzi. Dof robiony z samego zdeptha jest niepoprawny i nie odda tego efektu ale jeśli wyrenderujesz jeszcze kilka innych warstw to może uda ci się to zfejkować :)
  9. Lukasz_Stanek: kto ci to zleca? jesli bmw to dlaczego nieda ci gotowych modeli z cada?
  10. Javor przegladając net, nadziałem sie na stronę http://www.heroturko.org/ na której w dziale modele 3d sa wasze bibloteki spiracone i wrzucone na rapidshera, sądze że powinno to was zainteresować. Pozdrawiam

  11. bartolomeo: moze kiedyś ale nie obiecuje Pawelkos: shader zwyczajny z fogiem czerwonym, na spojlerze jest ten sam - kwestia odbić JohnZi: no hdrka jest jako niebo i tylko ona świeci, a co do mocnych odbić to nie widze problemu można zwykłego jpga wrzucić i zwiększyć output [email protected]: jak juz pisałem same niebo to mapka hdr a reszta 3d kakaku: making of? chyba mi sie niechce :P
  12. nie zgadliście :) jest jeden plane bez displace a woda zrobiona za pomocą blend material ale pewnie mozna to zrobić na wiele sposobów
  13. no skoro mają być owale to jak chcesz zeby nie było między nimi odstępu? nie wyobrazam sobie tego :)
  14. sprawdz tak jak narysowalem
  15. dzięki za miłe komentarze i fronta :D te renderki w 1920 na Q9300 (chyba) to okolo 4 godzin, do animki można troche z ustawień zjechać i przy 1280x720 rendzi sie w okolicach 30minut
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy