Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Bylby ktos tak uprzejmy i powiedzial mi co zrobic zeby zniknely te malutkie kropki na materiale szkla ?? - zamieszczam prubny render ktory obrazuje to zjawisko (niepozadane) :-). Dla niektorych moze wydawac sie nawet nie dostrzegalne ale mnie bardzo irytuje. PLZ help.

 

Dzieki.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo maly obrazek:( i ciezko sie przyjzec:( to wyglada troche jak bymp:( ale chyba nie ustawiles bumpa dla szkla:( nie wiem daj troszke wiekszy bo naprawde ciezko sie przyjzec:( pozdrawiam

Napisano

dla mnie to refraction tak dziala, albo ewentualnie caustyka, widac zagiecie planu wiec chyba na pewno refraction

Napisano
  • Autor

na tym renderze duzo lepiej widac o co mi chodzi - mysle ze nie musze zakreslac w kulko.

Napisano

cholera daj większego rendera bo widząc takie cóś małego nikt ci nie pomoże, szczególnei że graficy o ile się nie myle nie siedzą na małych rozdzałkach. Jeśli kropki to mogą być zagubione photony, albo np masz caustyke i za mały poziom reflection i refraction dla caustyki/GI, FG lug ogóleni na zakładce Renderer, naprawde daj coś większego

Napisano

hmmm niewiem czy o to ci chodzi ale to jakby za słaby sampling cieni

Napisano

hmm to faktycznie wyglada na niski sampling, ale nie wiem czy cieni :), tak btw jaki to materiał, mentalowski glass(physic_phen), jakiś lume czy jescze co innego?

a weź jeszcze tam w którejś zakłądce masz diagnostyke, Visuals czy cos tam pisze, wyrenderuj se takią diagnostyke sampli, i zobacz czy w miejscach tych czarnych kropek nie będą takie białe.

Napisano
  • Autor

tak to mentalowski glass w defaultowskich ustawieniach, sampling raczej nie jest maly - probowalem juz wszystkiego i ... nic. :(

Napisano

Jeżeli użyłeś w scenie tylko światła skylight i włączyłeś [FG] (a z tego co widzę, to tak jest), to musisz zwiększyć ilość sampli dla [FG] i trochę zmniejszyć promienie "radius".

 

Jeżeli w scenie znajduje się światło mr Area ****, to musisz zwiększyć ilość sampli tzw. "cieniujących".

- - - - -

Dla testu zbuduj 2 materiały:1. mental ray=>glass, 2. glass(physic_phen) i zobacz czy generowany efekt jest taki sam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.