Napisano 29 Grudzień 200420 l Witam Nakladam unwrapem teksture na dlon i mam pewien problem. Otuz uzywam normal mapping\top bottom\ i sa miejsca gdzie tekstura rozciaga sie normalnie i sa miejsca gdzie tak jakby brakowalo poligonow w unwrapie (co widac na zalaczonym obrazku) Czy ktos wie co jest tego przyczyna i jak sobie z tym poradzic? Pozdrawiam
Napisano 29 Grudzień 200420 l na kanal difuze przypisz mape checker (ustaw odpowiednia gestosc kwadracikow) taki material przypisz raczce - to powinno Ci pokazac gdzie masz bledy (staraj sie tak ustawic koordynanty zeby siatka kwadratow na modelu byla jak najbardziej spojna) jak dalej nie bedziesz wiedzial w czym problem to pisz
Napisano 29 Grudzień 200420 l Autor Hm. Barton_fink nie bardzo zrozumiem jak moze mi to pomoc przy mapowaniu UNWRAPEM. Moze czegos nie kumam :|
Napisano 29 Grudzień 200420 l sprobuj to zrozumiesz :) zapewniam (poruszaj odpowiednimi koordynantami i obserwoj co sie dzieje na modelu )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto