zvirek Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Szukałem na tym forum i po zanim. Mimo to pytam tzn. nie znalazłem. Jak i czym, czy pluginem czy dodatkiem? Wiem tylko, że przy pomocy lightwava chmury chce zrobić. Nie 2d skyTrace’em ale animowanie pełne 3d chmurki. No najlepiej by były takie jak w Katedrze... Wiem, że HV, że emiter ale może jakieś metaballsy? Oczekuje na podpowiedzi, sugestie, może toturiale, najlepiej na gotowy przykład.... :) Może zobaczcie tutaj. Jest parę filmików,kręcone normalną kamerą ale efekty są niezłe i takie chciałbym osiągnąć. Oto link. W ogóle strona inspiruje i zachęca do pracy...
peters Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 particle z HV, bedziesz mogl je animowac itp. pozdr peters
zvirek Napisano 21 Styczeń 2005 Autor Napisano 21 Styczeń 2005 render: jpg i avi avi: (880.kb)ziba.histo.pl/aaa.avi
peters Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 o :) niezla, tylko musi byc bardziej puszysta, wiesz chyba o co chodzi ja ostatnio tez robilem chmurki, ale nie calkiem w lw, w lw tylko sobie wyrenderowalem ze 3 renderki roznych chmurek (pojedyncze klatki) i te pojedyncze fragmenty zanimowalem w Adobe After Effect, uzylem do tego Fractal Noise, jest to chyba trudniejsza metoda ale duzo lepsza, wszytsko sie renderuje w kilka min, w lw trwalo by to dluzej w normalnej rozdzielczosci obrazek masz ladny, ale animacja bardzo slaba, tak sie raczej chmury nie zachowuja ;) powinny byc takie plynne ladne przejscia, prosto sie to robi animujac warstwami w lw podobnie robil Tomek w Katedrze powodzenia peters
peters Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 aa... i te renderki z lw chmurek pod animacje byly takie byle jakie ;) pozniej postaram sie pokazac ci chmurke z lw i af peters
zvirek Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Napisano 24 Styczeń 2005 Nowy render. Chmury warstwowo, w technice, czy fizyczne chmurka na chmurce? Dopiero zaczynam zabawę z 3d wiec wybacz... Czekam na animacje z af (af tez jeszcze nie ruszalem....)
zvirek Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Napisano 24 Styczeń 2005 Zapomniałem napisać jak to zrobiłem... tak samo jak pierwsza tylko bez emitera, a z wykorzystaniem modelu z punktami... "chmury w tle to volumetryczne światło". no i HV dobrze nastrojone.... no nie wiem czy dobrze ale długo strojone... Znalazlem chmuki z lw tutaj.
polka dot Napisano 24 Styczeń 2005 Napisano 24 Styczeń 2005 no brawo za ten render chmurka jak prawdziwa (troche ostre konce ale i tak git) pozdro ;)
peters Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 bardzo fajne chmurki :) jak bedziesz mial animke z af to tez pokaz pozdr peters
zvirek Napisano 25 Styczeń 2005 Autor Napisano 25 Styczeń 2005 Napisz mi jak to sie robi w af ten fractal noise i zamiesc jakis render jak masz... pzdr zvr
zvirek Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 Jeśli ktoś lubi robić chmurki: http://www.asahi-net.or.jp/~pq1a-ogs/taiki.html i mały gratis: http://www.asahi-net.or.jp/~pq1a-ogs/sss_e.html http://www.asahi-net.or.jp/~pq1a-ogs/pttest3.mpg a to co z tego moze wyjsc (oczywiscie animowane, pełne HV):
Rekomendowane odpowiedzi