Skocz do zawartości

dzielenie ściany w poly


gregorias

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

okey wszystko w porządku, ale mam jeszcze jeden problem. Chcę używam meshsmootha do wygładzania krawędzi i daję separateby SG idę do Editable poly zaznaczam polygony podporządkowuje je jedynce i... nic żadnej różnicy. Jak sie to powinno poprawnie używać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co rozumiem to chcesz wygladac obiekt w zaleznosci od grup wygladzenia (smoothing groups). Nie ma chybu tu nic trudnego majac np jakis obiekt jedynm polygonom przypisujesz z pola smoothing groups 1 a innym 2 a jeszcze innym 3 itd. :P a pozniej w modyfikatorze MeshSmooth zaznaczasz Separated By Smoothing Groups i zwiekszasz Interations. Nic prostszego chyba ze chodzilo Ci o cos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam moja ulubiona metode, zaostrzaj krawedzie chamferem :) im mniejsza wartosc chamfer (krawedzie blizej siebie) tym bardziej ostry kant, im wiecej chamfeerow obok siebie, podobnie,

 

mozna tak: chamfer np. 1 0 ok znowu chamfer 0,5 - ok i dalej chamfer 0,1 - ok i meshsmooth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aj boze ;]

 

zaznacz jakie chcesz poly ... nie odznaczaj je ... przypisz meshshmooth i jakie tam chcesz wartosc

dodaj modyfikator editpoly zaznacz inne polygony .. i dodaj MS i jakie tam chcesz intenations ... i tak do oporu ... tworzysz sobie warstwy ....

 

(to metoda jezeli nie rozumiesz innych) ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności