gregorias Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 robię pistolet i mam problem. Mianowicie nie wiem jak podzielić ścianę polygona na2 części tak żeby można je było osobno wyextrudować. Co mam zrobić??
illy Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 on chce jedna sciane na dwie czesci czyli, quickslice bedize nadawal sie dopiero po zaznaczeniu polygona, bo inaczej bedzie ciac calosc (a moze chodzi mi o slice) recznie mozna zrobic to cut'em
gregorias Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Napisano 30 Grudzień 2004 okey wszystko w porządku, ale mam jeszcze jeden problem. Chcę używam meshsmootha do wygładzania krawędzi i daję separateby SG idę do Editable poly zaznaczam polygony podporządkowuje je jedynce i... nic żadnej różnicy. Jak sie to powinno poprawnie używać??
Gość jagi Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 z tego co rozumiem to chcesz wygladac obiekt w zaleznosci od grup wygladzenia (smoothing groups). Nie ma chybu tu nic trudnego majac np jakis obiekt jedynm polygonom przypisujesz z pola smoothing groups 1 a innym 2 a jeszcze innym 3 itd. :P a pozniej w modyfikatorze MeshSmooth zaznaczasz Separated By Smoothing Groups i zwiekszasz Interations. Nic prostszego chyba ze chodzilo Ci o cos innego
gregorias Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Napisano 30 Grudzień 2004 robię tak, ale pistolet nadal mi sie cały wygladza :(
illy Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 polecam moja ulubiona metode, zaostrzaj krawedzie chamferem :) im mniejsza wartosc chamfer (krawedzie blizej siebie) tym bardziej ostry kant, im wiecej chamfeerow obok siebie, podobnie, mozna tak: chamfer np. 1 0 ok znowu chamfer 0,5 - ok i dalej chamfer 0,1 - ok i meshsmooth
gregorias Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 już zobaczyłóem co żle robie z tymi grupami;). tylko ostatnie pytanie jak dla rożnych grup można ustawiać rózne internations?? i podczas rotation,move i scaly miałem pomocnicze strzałki jak je właczyć z powrotem??
illy Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 bylo gdzies na forum wczesniej, niestety nie pamietam, ale to byl jeden klawisz albo kombinacja z alt lub ctrl
gregorias Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 a kto zna odpowiedź na to pierwsze??(smooth)
javor Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 strzałki włancza się klawiszem X a innego interlations do różnych s groops tego samego obiektu nie da się przypisać
gregorias Napisano 1 Styczeń 2005 Autor Napisano 1 Styczeń 2005 to już na pewno ostatnie pytanie w poly jak mamy 2 ściany koło siebie i chce jedną z nich zaznaczyć, jak to zrobić??
Marcin Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 aj boze ;] zaznacz jakie chcesz poly ... nie odznaczaj je ... przypisz meshshmooth i jakie tam chcesz wartosc dodaj modyfikator editpoly zaznacz inne polygony .. i dodaj MS i jakie tam chcesz intenations ... i tak do oporu ... tworzysz sobie warstwy .... (to metoda jezeli nie rozumiesz innych) ;]
gregorias Napisano 1 Styczeń 2005 Autor Napisano 1 Styczeń 2005 ja to już wiem ja się pytam tylko jak mamy 2 poly i mają 1 ścianę wspólną to jak ją zaznaczyć
Rekomendowane odpowiedzi