Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

on chce jedna sciane na dwie czesci czyli, quickslice bedize nadawal sie dopiero po zaznaczeniu polygona, bo inaczej bedzie ciac calosc (a moze chodzi mi o slice)

 

recznie mozna zrobic to cut'em

Napisano

okey wszystko w porządku, ale mam jeszcze jeden problem. Chcę używam meshsmootha do wygładzania krawędzi i daję separateby SG idę do Editable poly zaznaczam polygony podporządkowuje je jedynce i... nic żadnej różnicy. Jak sie to powinno poprawnie używać??

Napisano

z tego co rozumiem to chcesz wygladac obiekt w zaleznosci od grup wygladzenia (smoothing groups). Nie ma chybu tu nic trudnego majac np jakis obiekt jedynm polygonom przypisujesz z pola smoothing groups 1 a innym 2 a jeszcze innym 3 itd. :P a pozniej w modyfikatorze MeshSmooth zaznaczasz Separated By Smoothing Groups i zwiekszasz Interations. Nic prostszego chyba ze chodzilo Ci o cos innego

Napisano

polecam moja ulubiona metode, zaostrzaj krawedzie chamferem :) im mniejsza wartosc chamfer (krawedzie blizej siebie) tym bardziej ostry kant, im wiecej chamfeerow obok siebie, podobnie,

 

mozna tak: chamfer np. 1 0 ok znowu chamfer 0,5 - ok i dalej chamfer 0,1 - ok i meshsmooth

Napisano

już zobaczyłóem co żle robie z tymi grupami;). tylko ostatnie pytanie jak dla rożnych grup można ustawiać rózne internations?? i podczas rotation,move i scaly miałem pomocnicze strzałki jak je właczyć z powrotem??

Napisano

aj boze ;]

 

zaznacz jakie chcesz poly ... nie odznaczaj je ... przypisz meshshmooth i jakie tam chcesz wartosc

dodaj modyfikator editpoly zaznacz inne polygony .. i dodaj MS i jakie tam chcesz intenations ... i tak do oporu ... tworzysz sobie warstwy ....

 

(to metoda jezeli nie rozumiesz innych) ;]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności