denispl Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 zrobiłem hasło we flashu komendami: on (release) { if (id eq "1234") { gotoAndStop("strona3"); } else { gotoAndStop("strona2"); } } jak mam teraz zrobic tak aby po 3 błędnym wpisaniu hasła program automatycznie sie wyłanczał?
Webmaster Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Nie znam się na flashu, ale na pewno da się zrobić coś takiego, że przy każdym logowaniu zwiększasz wartość zmiennej-licznika i jeśli ma ona wartość 3, to zakańczasz wykonywanie.
denispl Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Napisano 30 Grudzień 2004 tak wiem jaka jest zasada takiego programu ale kłopot w tym ze nie wiem jak to zrobic zeby odpowiednio on chodził
Huter Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Funkcja zliczamoa ... przy każdym złym wpisaniu wartość XXX zmiennej wzrasta o 1 ... "gdzieś" ... jakiś if sprawdza zmienną ... jeśli wyniesie trzy wtedy aktywuje funkcje fscommand z odpowiednim poleceniem (więcej o tym w F1) ... jeśli natomiast jeśli to strona www ma się wyłączyć to już musisz odwoływać się do JS
Phantom Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 hyhy...;D pamietaj ze sa decompilery swfoF do fla...wiec jak w skrypice haslo zapiszesz...to moze Ci to nie wyjsc za bardzo...chyba ze dla treningu tak sobie robisz :D cheers.. :)
Huter Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 hyhy...;D pamietaj ze sa decompilery swfoF do fla...wiec jak w skrypice haslo zapiszesz...to moze Ci to nie wyjsc za bardzo...chyba ze dla treningu tak sobie robisz :D cheers.. :) A co proponujesz? :]