Napisano 2 Styczeń 200520 l czy da się w mai ustawić smootch modelu, tylko tak, aby był on "wysmoothowany" dopiero podczas renderu, a nie od razu? Wielkie dzięki i czekam na odp. :)
Napisano 2 Styczeń 200520 l Tak da się..;) W meshsmooth jest zakładka "subdivision Amount" i w niej masz pod napisem "Render Values" dwa okienka... zaznasz oba i zmień obok "Iterations" na np. 1 i już .
Napisano 2 Styczeń 200520 l Autor chodzi o coś takiego jak meshsmooth w maxie tylko z włączonym RENDER VALUES ILTERATION na np. 1 (a nie od razu ILTERATION na 1, jak ktoś ma maksa to wie o co chodzi ;) ). Czyli chodzi o to aby podczas użytkowania programu model nie był "smoothnięty" tylko aby się wygładził podczas renderu. :)
Napisano 3 Styczeń 200520 l To o czym piszesz mozna kontrolowac z takiego poziomu, tyczy sie to geometrii typu SDS oraz NURBS. w atrybutach obiektu jest to Subdiv Surfance Display resolution oraz NURBS Surfance Display.
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor Ja wiem że to może jest głupie pyanie, ale gdzie w mai jest "mesh smooth" takiego czegoś nie ma !!! Jak daję menu -> polygon -> smooth to w ustawieniach nie ma tej opcji o którą mi chodzi... ( (jest to model wykonany w maxie i zimportowany do mai, nie wiem czy ta informacja pomoże, ale może ;) ) Jeszcze raz proszę o pomoc i dziękuję.
Napisano 4 Styczeń 200520 l Polygons > Smooth. Po nacisnieciu obok czarnego kwadracika pojawi sie Polygons Smooth Options.
Napisano 5 Styczeń 200520 l Autor znalazłem to już i jak ktoś będzie kiedyś się tym interesował, to w mai (przynajmniej w wersji 6) opcja ta nie jest w polygon->smooth, tylko w polygon->smoothPROXY. no i oczywiście Rascal thx ;)
Napisano 10 Styczeń 200520 l siema o ile dobrze kojarze to odpowiednikiem maxowego meshsmootha jest Avarage vertices [przynajmniej działa podobnie] w odróżnieniu do smootha nie dodaje geometri tylko interpoluje pomiędzy vertexami, ale imho smooth daje lepsze efekty, wszystko zalezy czy masz duzo vertexow pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto