danilo2 Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 czy da się w mai ustawić smootch modelu, tylko tak, aby był on "wysmoothowany" dopiero podczas renderu, a nie od razu? Wielkie dzięki i czekam na odp. :)
krzyhhh Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Tak da się..;) W meshsmooth jest zakładka "subdivision Amount" i w niej masz pod napisem "Render Values" dwa okienka... zaznasz oba i zmień obok "Iterations" na np. 1 i już .
danilo2 Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 chodzi o coś takiego jak meshsmooth w maxie tylko z włączonym RENDER VALUES ILTERATION na np. 1 (a nie od razu ILTERATION na 1, jak ktoś ma maksa to wie o co chodzi ;) ). Czyli chodzi o to aby podczas użytkowania programu model nie był "smoothnięty" tylko aby się wygładził podczas renderu. :)
danilo2 Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 o , sorki! nie zauważyłem że ktoś odpisał... :) Wielkie dzięki!!!!
Rascal Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 To o czym piszesz mozna kontrolowac z takiego poziomu, tyczy sie to geometrii typu SDS oraz NURBS. w atrybutach obiektu jest to Subdiv Surfance Display resolution oraz NURBS Surfance Display.
danilo2 Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 Ja wiem że to może jest głupie pyanie, ale gdzie w mai jest "mesh smooth" takiego czegoś nie ma !!! Jak daję menu -> polygon -> smooth to w ustawieniach nie ma tej opcji o którą mi chodzi... ( (jest to model wykonany w maxie i zimportowany do mai, nie wiem czy ta informacja pomoże, ale może ;) ) Jeszcze raz proszę o pomoc i dziękuję.
Rascal Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 Polygons > Smooth. Po nacisnieciu obok czarnego kwadracika pojawi sie Polygons Smooth Options.
danilo2 Napisano 5 Styczeń 2005 Autor Napisano 5 Styczeń 2005 znalazłem to już i jak ktoś będzie kiedyś się tym interesował, to w mai (przynajmniej w wersji 6) opcja ta nie jest w polygon->smooth, tylko w polygon->smoothPROXY. no i oczywiście Rascal thx ;)
kapollo Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 siema o ile dobrze kojarze to odpowiednikiem maxowego meshsmootha jest Avarage vertices [przynajmniej działa podobnie] w odróżnieniu do smootha nie dodaje geometri tylko interpoluje pomiędzy vertexami, ale imho smooth daje lepsze efekty, wszystko zalezy czy masz duzo vertexow pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się