Jump to content

Zniekształcenia siatki po użyciu meshsmootha


Recommended Posts

Posted

Witam. W 3ds max siedzę może z miesiąc. Po przerobieniu tutorialów zabrałem się do robienia auta.Padło na mazde RX-8. Dosyć dobrze mi szło ,ale pojawił się problem przy nakładaniu meshsmootha. Problem pojawił się parę godzin temu i próbowałem go ominać ale się nie udało ,więc proszę was o pomoc. Mianowcie , kiedy dodam obojętnie gdzie do siatki nowy edge (robię model z plane) to automatycznie w jednym miejscu przy błotniku pojawia mi się zniekształcenie siatki. Meshsmooth jest ustawiony na nurbs z iterations 2.

 

TAK JEST PRZED DODANIEM

http://img97.exs.cx/img97/4619/przeddodaniem3vj.jpg

PO

http://img97.exs.cx/img97/6509/po4ij.jpg

I BEZ MESHSMOOTHA PRZED

http://img97.exs.cx/img97/8419/bez2dx.jpg

 

Za pomoc dziękuję z góry i pozdrawiam. Przypominam ,że tak dzieje się po dodaniu nowego edge czy innego obiektu gdziekolwiek. PS. Mam 3ds max 7.

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy