Guest RaptoR Posted January 14, 2005 Posted January 14, 2005 Witam. W 3ds max siedzę może z miesiąc. Po przerobieniu tutorialów zabrałem się do robienia auta.Padło na mazde RX-8. Dosyć dobrze mi szło ,ale pojawił się problem przy nakładaniu meshsmootha. Problem pojawił się parę godzin temu i próbowałem go ominać ale się nie udało ,więc proszę was o pomoc. Mianowcie , kiedy dodam obojętnie gdzie do siatki nowy edge (robię model z plane) to automatycznie w jednym miejscu przy błotniku pojawia mi się zniekształcenie siatki. Meshsmooth jest ustawiony na nurbs z iterations 2. TAK JEST PRZED DODANIEM http://img97.exs.cx/img97/4619/przeddodaniem3vj.jpg PO http://img97.exs.cx/img97/6509/po4ij.jpg I BEZ MESHSMOOTHA PRZED http://img97.exs.cx/img97/8419/bez2dx.jpg Za pomoc dziękuję z góry i pozdrawiam. Przypominam ,że tak dzieje się po dodaniu nowego edge czy innego obiektu gdziekolwiek. PS. Mam 3ds max 7.
AGmakonts Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 chyba jakies werteksy sa nie połaczone pozatym sa strasznie pokaszanione wyprostuj to
Recommended Posts