MatPat Napisano 17 Styczeń 2005 Share Napisano 17 Styczeń 2005 W sumie nawet nie wdziałem Rhino do tej pory na oczy ale myślę, że to dobre miejsce na to pytanko ;> 1) Otóż, czy możecie napisać jaką przewagę ma modelowanie na NURBSACH w porównaniu do reszty - boxa, plane.. itd. 2) Czym różni się modelowanie w Rhino od Nurbsów w samym 3D Max? 3) Jakie jeszcze inne programy są prócz Rhino? W ogóle jest sens zastanawiać się nad innymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 17 Styczeń 2005 Share Napisano 17 Styczeń 2005 he jaka przewage no napewno dokladnosc to wsumie jak w kazdym programie cadowskim kontrola nad doslownie wszystkim kazde zagiecie zalamanie itp.analiza powierzchni i narzedzia czego w poly nie ma wiele bo są zbedne :).A czym sie roznia maxowe nurbsy od bardziej zaawansowanych no to do rhino to calkowicie inny engine a ogoonie maxowe nurbsy raz to są nie stabilne ograniczone i malo mozna w nich wykonac malo cieć a bo jakos tak wychodzi ze chlopaki dali tylko namiastke nurbsikow. jaki inne wiesz jest ich wiecej niz chyba wszystkich wielozadaniowek takich jak "max maya czy XSI itp.".jest ale wiekszosc ludzi wybaro Rhino oczywiscie mowie o tutejszych bo jest najprostszy z chyba wszystkich innych ale są lepsze nawet duzo he alias, Catia, ICEM, pro-e, solidworks, solidedge itd. a do pierwszego punktu to mozna by pisac w nieskonczonosc ale tak samo polygonowcy maja duzo przewage w innych rzeczach jak sama elestycznosc poly i szybkosc produkcji hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2005 Czyli za maxowe nurbsy nie ma co się brać na to wychodzi już lepiej zwykłymi poly robić w maxie? Cadowskie czyli mam rozumieć, że najpier troche rysowanie dokładnych siatek (spline) - krawedzi, a pozniej nakladanie na to powierzchi, czy coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 hmm, ja osobiście myśle że jeśli już max to lepiej poly , ale to od Ciebie zależy co wybierzesz , każy wyrabia sobie swój styl, nurbsy w maxie jak powiedział bzyku mają dużo ograniczeń, a co do tego rozumienia Cadowskie - dokładność, precyzja, masz mase wspaniałych opcji takich jak snapowanie itp czego nieuświadczysz w maxiem ;) co niezmienia faktu ze max to jeden z najlepszych programów do tworzenia i obróbki materiałów 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2005 No max jest git ale gdy chcesz coś wymodelowac dokładnie to zaczyna wpieniać brakiem narzędzi. Tak ostatnio robiłem komórkę, niby wszytko wymierzyłem, niby wszytko się zgadza ale komórka wyszła za wysoka, a wymiary się niby zgadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się