Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam problem z oteksturowaniem wieży. UVW Map pompletnie nie zdał egzaminu wiec w ruch poszedł Unwarp UVW lecz 3 godziny pracy nic nie dały oprucz zgrzania procka. Obiekt niestety nie nadaje sie do pocięcia więc wszystko trzeba robić na jednej bryle. Z teksturą samego kamienia nie było problemów i przy odpowiednim titlu wszystko wyglądalo ok lecz musi on być oteksturowany kamiennymi cegłami i tu zaczynają sie kwiatki. Ma ktoś jakiś pomysł by te cegły szyły z góry na dół w miare normalnie?

Zamieszczam render obiektu i siatke oraz render tekstury z Unwarpa

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Sam jestem dosc lewy jesli chodzi o teksturowanie, a konkretnie UVW Wrap doprowadza mnie do pasji :) Ale moze sproboj ponadawac poligonom rozne grupy i uzyc multi sub object ? Jak to ladnie podzielisz to nie powinno byc problemu, sama wieza powinna zostac zalatwiona UVW map - cylinder, a poboczne filary tez mi sie wydaje ze tak sie uda zrobic.

Napisano

Widze, ze korzystasz z automatycznego mapowania. Takie rozwiazanie praktycznie nigdy nie zdaje egazminu. Probuj zaznaczac kolejno charakterystyczne czesci wiezy i mapowac mniejsze fragmenty z pomoca 'Unfold Mapping' lub innej automatycznej projekcji. W razie niejasnosci polecam videotutoriale na 3d-palace na temat UnvrapUVW. Sa tam co prawda pokazane tylko podstawy, jednak na tego rodzaju model powinno wystarczyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności