AGmakonts Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 Witam! Mam problem z oteksturowaniem wieży. UVW Map pompletnie nie zdał egzaminu wiec w ruch poszedł Unwarp UVW lecz 3 godziny pracy nic nie dały oprucz zgrzania procka. Obiekt niestety nie nadaje sie do pocięcia więc wszystko trzeba robić na jednej bryle. Z teksturą samego kamienia nie było problemów i przy odpowiednim titlu wszystko wyglądalo ok lecz musi on być oteksturowany kamiennymi cegłami i tu zaczynają sie kwiatki. Ma ktoś jakiś pomysł by te cegły szyły z góry na dół w miare normalnie? Zamieszczam render obiektu i siatke oraz render tekstury z Unwarpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 Sam jestem dosc lewy jesli chodzi o teksturowanie, a konkretnie UVW Wrap doprowadza mnie do pasji :) Ale moze sproboj ponadawac poligonom rozne grupy i uzyc multi sub object ? Jak to ladnie podzielisz to nie powinno byc problemu, sama wieza powinna zostac zalatwiona UVW map - cylinder, a poboczne filary tez mi sie wydaje ze tak sie uda zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 multi sa za skomplikowane sciagnij sobie z http://www.maxplugins.de texportera:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edi Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 Widze, ze korzystasz z automatycznego mapowania. Takie rozwiazanie praktycznie nigdy nie zdaje egazminu. Probuj zaznaczac kolejno charakterystyczne czesci wiezy i mapowac mniejsze fragmenty z pomoca 'Unfold Mapping' lub innej automatycznej projekcji. W razie niejasnosci polecam videotutoriale na 3d-palace na temat UnvrapUVW. Sa tam co prawda pokazane tylko podstawy, jednak na tego rodzaju model powinno wystarczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2005 dzięki za info texporterku jeszcze nic z tego nie wylazło ale praca w toku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się