Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam problem z oteksturowaniem wieży. UVW Map pompletnie nie zdał egzaminu wiec w ruch poszedł Unwarp UVW lecz 3 godziny pracy nic nie dały oprucz zgrzania procka. Obiekt niestety nie nadaje sie do pocięcia więc wszystko trzeba robić na jednej bryle. Z teksturą samego kamienia nie było problemów i przy odpowiednim titlu wszystko wyglądalo ok lecz musi on być oteksturowany kamiennymi cegłami i tu zaczynają sie kwiatki. Ma ktoś jakiś pomysł by te cegły szyły z góry na dół w miare normalnie?

Zamieszczam render obiektu i siatke oraz render tekstury z Unwarpa

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 755
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sam jestem dosc lewy jesli chodzi o teksturowanie, a konkretnie UVW Wrap doprowadza mnie do pasji :) Ale moze sproboj ponadawac poligonom rozne grupy i uzyc multi sub object ? Jak to ladnie podzielisz to nie powinno byc problemu, sama wieza powinna zostac zalatwiona UVW map - cylinder, a poboczne filary tez mi sie wydaje ze tak sie uda zrobic.

Napisano

Widze, ze korzystasz z automatycznego mapowania. Takie rozwiazanie praktycznie nigdy nie zdaje egazminu. Probuj zaznaczac kolejno charakterystyczne czesci wiezy i mapowac mniejsze fragmenty z pomoca 'Unfold Mapping' lub innej automatycznej projekcji. W razie niejasnosci polecam videotutoriale na 3d-palace na temat UnvrapUVW. Sa tam co prawda pokazane tylko podstawy, jednak na tego rodzaju model powinno wystarczyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności