Napisano 18 Styczeń 200520 l Witam! Mam problem z oteksturowaniem wieży. UVW Map pompletnie nie zdał egzaminu wiec w ruch poszedł Unwarp UVW lecz 3 godziny pracy nic nie dały oprucz zgrzania procka. Obiekt niestety nie nadaje sie do pocięcia więc wszystko trzeba robić na jednej bryle. Z teksturą samego kamienia nie było problemów i przy odpowiednim titlu wszystko wyglądalo ok lecz musi on być oteksturowany kamiennymi cegłami i tu zaczynają sie kwiatki. Ma ktoś jakiś pomysł by te cegły szyły z góry na dół w miare normalnie? Zamieszczam render obiektu i siatke oraz render tekstury z Unwarpa
Napisano 18 Styczeń 200520 l Sam jestem dosc lewy jesli chodzi o teksturowanie, a konkretnie UVW Wrap doprowadza mnie do pasji :) Ale moze sproboj ponadawac poligonom rozne grupy i uzyc multi sub object ? Jak to ladnie podzielisz to nie powinno byc problemu, sama wieza powinna zostac zalatwiona UVW map - cylinder, a poboczne filary tez mi sie wydaje ze tak sie uda zrobic.
Napisano 18 Styczeń 200520 l multi sa za skomplikowane sciagnij sobie z http://www.maxplugins.de texportera:)
Napisano 18 Styczeń 200520 l Widze, ze korzystasz z automatycznego mapowania. Takie rozwiazanie praktycznie nigdy nie zdaje egazminu. Probuj zaznaczac kolejno charakterystyczne czesci wiezy i mapowac mniejsze fragmenty z pomoca 'Unfold Mapping' lub innej automatycznej projekcji. W razie niejasnosci polecam videotutoriale na 3d-palace na temat UnvrapUVW. Sa tam co prawda pokazane tylko podstawy, jednak na tego rodzaju model powinno wystarczyc.
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor dzięki za info texporterku jeszcze nic z tego nie wylazło ale praca w toku
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto