Błazi Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 No wiec mam problem. Robie sobie bardzo ladny modelik czlowieka. Nogi osobno, rece osobno, korpus osobno. Teraz zeby zrobic z tego ladny modelik jednoelementwoy przksztalcam korpus w editable poly i attach'uje reszte ludzia ;]. Teraz trzeba zrobic jedna calosc (czyli jakos to skleic). Probuje weldowac no i oczywiscie nie dziala. Robie weld, target weld collapse no i jedna duza dupa. Stwierdzilem ze moze przejde na editable mesh. Zadzialalo collapse teraz potrzebuje zrobic ms albo chociaz ta funkcie wrodzona w poligony meshsmooth na 45 zalozmy. Ale teraz sie zaczyna wszystko mi sie pieprzy a jak i na dodatek wychodzi mi spokojnie z 3 elementy. Przekonwertuje to na editable poly zeby uzyc paru funkcji typu weld target weld itp. Jeszcze gorzej poligony w miejscu "zaszyc"(collapse) zamieniaja sie na trojkaty i na dodatek staja sie innymi elementami. Dodaja mi sie niepotrzebne krawedzie ktorych nie da sie usunac za pomoca backspace... Czytalem w helpie o editable mesh o editable poly i weldowaniu szukalem w necie i nic wiec prosze o pomoc was Komentarze milo widziane :D ;] PS. Chcialbym wkelic zdjecia ale sie nie da bo mi sie cos z uploadem stalo (neostrada :/ )
Hindus Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 dodatkowe krawędzie to DELETE ;) , z weldowaniem to niebardzo rozumiem w jakim sensie nie działa, co do tej neostrady tohttp://www.IMAGESHACK.US a meshsmooth na 45 zalozmy jak mam rozumiec :D ?? Interations na 45 :o ??
Błazi Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 Nie no co ty :D. Chyba jeszcze takie oprogramowanie nie wyszlo zeby takie cos wytrzymalo. :D :P. Ale zaznaczam polygon'y i wchodze w zakladke polygon properties i Autosmooth na 45 ;]. Wtedy to doiero efekty widac... Mozna sie poplakac a co do tego linka no to tez nie dzila nie chce uploadowac :P chyba jednak neostrada
xMark Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 editable poly/ poly/ create z wcisnietym ctrlem laczysz vertexy i tym samym tworzysz nowe polygony. nie jestem pewien czy o to ci chodzilo, ja takim sposobem lacze obiekty jak weld nie chodzi :D
blood_brother Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 Nie masz przypadkiem zalatanych polygonami tych otworow przy ktorych chcesz weldowac??
Błazi Napisano 13 Luty 2005 Autor Napisano 13 Luty 2005 juz wiem co zle robilem :D:D. Zapomnialem laczyc z ostatnim vertexem (boze jaka glupota) Dzieki wszystkim!!
Rekomendowane odpowiedzi