Skocz do zawartości

Weldowanie w editable poly


Błazi

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec mam problem.

Robie sobie bardzo ladny modelik czlowieka. Nogi osobno, rece osobno, korpus osobno. Teraz zeby zrobic z tego ladny modelik jednoelementwoy przksztalcam korpus w editable poly i attach'uje reszte ludzia ;]. Teraz trzeba zrobic jedna calosc (czyli jakos to skleic). Probuje weldowac no i oczywiscie nie dziala. Robie weld, target weld collapse no i jedna duza dupa. Stwierdzilem ze moze przejde na editable mesh. Zadzialalo collapse teraz potrzebuje zrobic ms albo chociaz ta funkcie wrodzona w poligony meshsmooth na 45 zalozmy. Ale teraz sie zaczyna wszystko mi sie pieprzy a jak i na dodatek wychodzi mi spokojnie z 3 elementy. Przekonwertuje to na editable poly zeby uzyc paru funkcji typu weld target weld itp. Jeszcze gorzej poligony w miejscu "zaszyc"(collapse) zamieniaja sie na trojkaty i na dodatek staja sie innymi elementami. Dodaja mi sie niepotrzebne krawedzie ktorych nie da sie usunac za pomoca backspace...

Czytalem w helpie o editable mesh o editable poly i weldowaniu szukalem w necie i nic wiec prosze o pomoc was

 

Komentarze milo widziane :D ;]

 

 

PS. Chcialbym wkelic zdjecia ale sie nie da bo mi sie cos z uploadem stalo (neostrada :/ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie no co ty :D. Chyba jeszcze takie oprogramowanie nie wyszlo zeby takie cos wytrzymalo. :D :P. Ale zaznaczam polygon'y i wchodze w zakladke polygon properties i Autosmooth na 45 ;]. Wtedy to doiero efekty widac... Mozna sie poplakac a co do tego linka no to tez nie dzila nie chce uploadowac :P chyba jednak neostrada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności