Skocz do zawartości

Zapisywanie modeli z 3dsmax do użytku w C++


Gość mateusz17

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mateusz17

Jak zapisać model stworzony w 3dsmax aby można go było potem użyć do tworzenia gry.

Chodzi mi o konwersję modelu do pliku tekstowego a także o konwersję do pliku z rozszerzeniem .x (pliki directX).

 

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

podejrzyj sobie w notatniku pliki *.asc i *.obj. bardziej tekstowo chyba juz nie mozna?

max ma mozliwosc zapisu w tych formatach. co do *.x to nie wiem. sprawdz milkshape'a - on ma bardzo rozbudowane mozliwosci exportu. moze *.x tez tam jest...

 

pozdr

 

kru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności