Skocz do zawartości

Zapisywanie modeli z 3dsmax do użytku w C++


Rekomendowane odpowiedzi

Gość mateusz17
Napisano

Jak zapisać model stworzony w 3dsmax aby można go było potem użyć do tworzenia gry.

Chodzi mi o konwersję modelu do pliku tekstowego a także o konwersję do pliku z rozszerzeniem .x (pliki directX).

 

Mateusz

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

podejrzyj sobie w notatniku pliki *.asc i *.obj. bardziej tekstowo chyba juz nie mozna?

max ma mozliwosc zapisu w tych formatach. co do *.x to nie wiem. sprawdz milkshape'a - on ma bardzo rozbudowane mozliwosci exportu. moze *.x tez tam jest...

 

pozdr

 

kru

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności