Jump to content

kru

Members
  • Content Count

    779
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

kru last won the day on April 29 2010

kru had the most liked content!

Community Reputation

29 Excellent

About kru

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/23/1981
  1. TAK wlasnie o to. dzieki :)
  2. czesc, po dluuugiej przerwie zainstalowalem sobie maxa. wszystko bylo ok ale po jakims czasie zniknelo mi tradycyjne transform gizmo (to ze strzalkami do przesuwania, osiami obrotu i skalowaniem), zamiast tego mam teraz tylko jakies takie "minimalistyczne" - ktore tylko pokazuje osie ukladu odniesienia, przez co nie moge skalowac wzdluz jednej osi. ktos wie jak zresetowac wyglad transform gizmo?
  3. obecnie wyglada tak: jeszcze musze poczyscic. no i za malo tubki w tubce wiec musze wstawic zdjecie produktu gdzies. - tylko gdzie?! pozatym zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem tego niebieskiego tla z kropkami bo to jest srednie. tylko kiedy ja mam to wszyskto zrobic?...
  4. coz moge powiedziec. najwyrazniej jestes bardziej utalentowany :) co do briefu - w duzym skrocie to ma byc cool&sporty, pol-naga panna w skali 1:1, jak najwieksza tubka. i proporcjonalna tabletka z tejze dubki, logo i duzo pomaranczowego. calosc utrzymana w klimacie kreskowki/gry komputerowej. wzialem inna fote na refke, ale nie wiem czy ona nie wyglada jakby mdlala na tej tubie
  5. haha! NIPu ci nie podam :P no to jest trace z kobitki ktora tanczyla na rurze... raczej googlałem "pole dance" niz "taniec na rurze" to zdjecie mnie zabilo http://img.interia.pl/facet/nimg/Czego_wymysla_2004347.jpg abstraChując od calej reszty to poza tej kobitki calkiem nizla, tyko ze musze sie trzymac formatu... http://i.wp.pl/a/f/jpeg/23436/1muddyclay.jpeg - w sumie moze to by moglo byc - jak myslisz http://wiadomosci.wp.pl/gid,10637205,title,Zamiast-chodzic-na-aerobik-tancza-na-rurze,gpage,8,img,10637215,galeria.html albo moze to: http://i.wp.pl/a/f/jpeg/21274/taniec_rura_04.jpeg - tylko znowu problemem jest format co do kompozycji tej pozy no wlasnie tez mi sie nie podoba ale kadrowanie nie wchodzi w gre bo zaczyna wygladac jak Nike z Samotraki. Conajwyzej moge cos zamieszac z tlem tak jak maury mowil, ale mnie jeszcze nie oswiecilo jak to zrobic dwa dni to nie tak duzo jesli wziac pod uwage fakt ze koniec koncow pewnie bede musial warstwa po warstwie to recznie rysowac... EDIT: no jeszcze to wyszperalem i moze zrobie tak: http://www.wyjatkowyprezent.pl/client/files/c_items/126838995383.jpg powinno wejsc i jesli tuba bedzie po lewej stronie to sie kompozycja sama zrobi...
  6. Praca z pod znaku "na wczoraj". Przez weekend musze to skonczyc a (jak widac) jestem w polu. stand bedzie mial rozmiar 2 m x 1,2 m Obecnie to zwykly trace + elementy zeby zaplanowac kompozycje. Panienka ma wygladac komiksowo - jak dojde to czegos zblizonego do screenow ladowania z GTA:SA to juz bedzie niezle. Juz widze ze najwiecej pracy bede mial z twarza bo obecnie jest totalnie nieplastyczna. Jej lewe ramie jest za ciemne. I napis na dole troche ginie ale nie wiem jak to rozwiazac... ...no i ogolnie mi sie malo podoba, troche wiecej picu by sie przydalo... :) Cos wam sie jeszcze rzuca w oczy? nie bedzie czasu na korekty potem - na poniedzialek musi byc skonczone. Aha moze znacie jakies dobre metody na czyszczenie sciezki w illustratorze bo simplify path nie daje zbyt duzo kontroli...
  7. usunalem shader enviro, wiec nie widac fasetek cylindra, kolory sa bardziej soczyste i jest wiecej fps'ow, ale nie wiem czy to krok w dobra strone bo jakos tak toonowo wyglada... ... a co do szybkosci ladowania to i tak chyba jest szybciej niz np tu: http://www.tigerenergy.pl/
  8. szczerze powiem ze nie wiem jak zfejkowac cylinder z tekstura naklejki tak zeby mozna nim bylo obracac na wszystkie strony (moze jakis tutek?) zeby poprawic jakosc refleksow to obecnie co mi przychodzi do glowy to wypalic je do osobnej mapy i obracac je na zewnetrznym cylindrze z duza alphą a teksture naklejki trzymac osobno na wewnetrznym i obracac te cylindry wzdluz glownej osi z roznymi predkosciami. jeszcze w dokumentacji odkrylem material fresnel tez go wyprobuje...
  9. aha dzieki gwoli scislosci to jest away3d a nie papervision ...i ma zostac away3d bo zostalo wstepnie zaakceptowane. :) ma byc nowatorsko,nowoczesnie i 'cool' zeby oddac charakter produktu dla mlodziezy... no i poza tym nikt inny tak nie ma... zgadzam sie ze jakosc moglaby byc lepsza - ale co zrobic. wydaje mi sie ze ten shader z mapa enviro na bardzo podluznych faceach tubki nie wyglada najszczesliwiej... jak daje phonga to skolei jest zbyt matowo. jeszcze poprobuje... piszcie co najbardziej was razi. torm - masz zupdatowanego flasha? ja mam na lapku gf 8600MX na dual core (wiec juz raczej zlom) i mi wyciaga >15fps
  10. troche mi sie nie podoba jak ciska tym szkieletem o sciane - nie czuje masy w tym momencie. Sam jednak nigdy nie rzucalem szkieletami o sciane wiec to tylko takie moje widzimisie. wszystko pieknie tak sobie mysle, ze dobrze ze Arabowie tak nie wymiataja bo juz by Europy nie bylo :)
  11. taki projekt: http://efusion.dns28.ceshi6.com/ To co obecnie widac to glowny element strony - prezentacja produktu + nawigacja TODO: - u gory bedzie banner z nazwa produktu tak jak na tubce - wybor wersji jezykowej - loader - skonczyc nawigacje bo na razie sie tylko otwiera rollout jednego buttonu (bedzie wiecej) ale juz nie zamyka - osadzic pozadnie w HTMLu bo na razie tylko tak zrobilem zeby mozna to bylo wogole zobaczyc Jesli macie jakies sugestie to piszcie. Wrzucam tak wczesnie zeby mozna bylo poprawic Rowniez prosze - napiszcie mi ile wyciagacie FPS'ow i na jakim sprzecie (proc+karta graf) Jeszcze moze powiniennem dodac ze byc moze musicie sie uzbroic w cierpliwosc bo strona ma 500k a serwer jest w Chinach. (tak tak - bedzie preloader ale na razie jest bialo) pozdrawiam ;)
  12. logitech v470 bardzo mila w uzyciu. nie moge narzekac na precyzje ale (jeszcze) nie wiem jak dlugo bateria dziala jeden problem - jestem leworeczny i czesto po wlaczeniu kompa mysz sie przestawia na praworeczna (moze ktos ma ten sam problem?)
  13. as3 + away3d wiec chyba do webartu pasuje ?
  14. hej czy ktos z Was moze wie jak ustawic emittery i actions we flint emitter system zeby powstalo cos w stylu trąby powietrznej (to sie chyba zazwyczaj nazywa vortex?) Innymi slowy jak przypiac dwie sily, ktore nadawalyby czasteczkom ruch po okregu i w gore? nigdzie nie moge znalezc zadnego sensownego przykladu z gory dzieki za pomoc
  15. moze ktos mi powie - to odbicie twarzy w mieczu to oni w postproducji dodali czy faktycznie tak perfekcyjnie shadery ustawili?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy