uncle Napisano 21 Styczeń 2005 Share Napisano 21 Styczeń 2005 qrde, mam smieszny teoretyczny problem, jak to jest z oczami, tj z oczodolami, ja modeluje tak ze pierw sobie robie glowke i wszystko mniej wiecej a potem dostawiam oczy - 2 sfery, no i zawsze jest tak ze mi za ch.. te oczy nie pasuja do twarzy, albo srodek sfery jest za bardzo do srodka - blizej nosa, albo na zewnatrz, i oczywiscie sfery zawsze sa gigantyczne ( robie tera dosc stylizowane glowki - wiec takie musza byc - duze oczodoly ) no ale nijak bede manipulowal oczodolami zawsze wychodzi mi ZEZ w postaci, jak to do cholery zrobic, zeby bylo dobrze? czy na poczatku wstawic sobie sfere i wokol niej robic wszystko (ale nie potrafie z gory przewidziec jak duza bedzie sfera, wiec potem bede mial w ch.. poprawiania pewnie O_o ) qrde no nie wiem, to jest moj najwiekszy problem z robieniem glowek , ma ktos pojecie o tym? bleh , tak se marudze.. pewnie to banal;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 21 Styczeń 2005 Share Napisano 21 Styczeń 2005 hmm... Możeby robić geosfery i potrktowane FDD?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 21 Styczeń 2005 Share Napisano 21 Styczeń 2005 No niestety, sfery od razu imho. Skoro naturze sie udaje, to dlaczego Tobie ma sie nie udac? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 25 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2005 hehe naturze sie udaje jak sa normalne oczka, a jak sa "kreskowkowe" wielkie oczy to juz nie tak latwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi