Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Modeluje w 3ds max6. Sprężyna ma się wyciągać i równoczśnie wyginać, a na końcu ma być dołączony obiekt np. kula. Oddzielnie te modyfikacje można uzyskać bez problemów lub można samą sprężyne w połączeniu wyginać i rozciągać lecz nie da się już dołączyć obiektu.

 

Szukałem rozwiązania łącząc Bend z modyfikacją skali - bez powodzenia

tworząc oddzielne splajny dla każdego obiektu i używając PathDeform - bez powodzenia

tworząc Sphere i umiejscowiając ją na ścieżce - bez powodzenia

i jescze kilka kombinacji - bez powodzenia, pomału kończą mi się pomysły.

 

 

----zapewne można w jakiś sposób rozwiązac ten problem----

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 701
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zmień springa na HOSE z extended primitives i przemodeluj go na sprężyne :) Miałem ten sam problem :)

Napisano

Wielkie dzięki za info. Hose jest stanowczo trafniejszym wyborem.

Tylko czym można zmodyfikować Hose aby wykonać sprężyne która będzie się zachowywac normalnie i nie będzie ulegać dziwnym deformacją?

Lub czy można wykonać sprężynę bespośrednio w Hose?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.