Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Modeluje w 3ds max6. Sprężyna ma się wyciągać i równoczśnie wyginać, a na końcu ma być dołączony obiekt np. kula. Oddzielnie te modyfikacje można uzyskać bez problemów lub można samą sprężyne w połączeniu wyginać i rozciągać lecz nie da się już dołączyć obiektu.

 

Szukałem rozwiązania łącząc Bend z modyfikacją skali - bez powodzenia

tworząc oddzielne splajny dla każdego obiektu i używając PathDeform - bez powodzenia

tworząc Sphere i umiejscowiając ją na ścieżce - bez powodzenia

i jescze kilka kombinacji - bez powodzenia, pomału kończą mi się pomysły.

 

 

----zapewne można w jakiś sposób rozwiązac ten problem----

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 700
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zmień springa na HOSE z extended primitives i przemodeluj go na sprężyne :) Miałem ten sam problem :)

Napisano

Wielkie dzięki za info. Hose jest stanowczo trafniejszym wyborem.

Tylko czym można zmodyfikować Hose aby wykonać sprężyne która będzie się zachowywac normalnie i nie będzie ulegać dziwnym deformacją?

Lub czy można wykonać sprężynę bespośrednio w Hose?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności