Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam takie pytanie.

Modeluje sobie domki w low poly ale chcialbym sie kogos kto jest w tym bardziej wtajemniczony zapytac o taka sprawe.

Ja naprzyklad modeluje domki z plana ale pozniej niewygodnie mi sie Unwarpem naklada tekstory bo po zweldowaniu jakos dziwnie wszystko wychodzi.

Chcialem sie tylko zapytac jaka metoda najlepiej

Modelowac Obiekty 3d w low poly.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 933
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

łatwiej by było odpowiedzieć jakbyś napisał co Ci nie wychodzi. Może jakiś screen, albo jaśniejsze wyjaśnienie. Modelować możesz z plana, boxa, cylindra, nawet z kulki, zależy z czego Ci wygodniej :)

Napisano
  • Autor

Tutaj mozecie znalesc obrazk:

http://domel.compower.pl/3d/1obrazek.jpg

Jak widac takie domeczki w low poly, niewiem jaka metoda by bylo je latwiej zrobic aby mniej facow wychodzilo, i zebym nie mial trudnosci z nakladaniem textur 128x128 na nie. Przy duzych polygonach (sciankach calych) strasznie sie rozciagaja :(

 

 

Ps1. Co do balkonu to wiem ze przesadzilem troszke i mozna to zrobic w przezroczystosci. Ale szukam caly czas sposobu jak to zrobic tak aby fajnie wyszlo. (na Plane czy na boxie )

 

-

Moze odrazu zapytam sie jak najlepiej stwozyc w low polygon tafle wody dosc duza ile mogla by miec segmentow i jaka najlepsza teksturka by na to pasowala zeby byl efekt w mire przyblizony do wody

 

Dzieki pozdraiwam

 

Dodatkowo zamieszcze cosik ciekawego (moze tylko dla mnie) ale jak ten koles otexturowal droge texturka 128x128 ze mu sie nie rozmazuje i trrzyma fason zdjecia ponizej

http://domel.compower.pl/3d/2.jpg

http://domel.compower.pl/3d/3.jpg

 

I dotego ciekawe Linki prawdziwych rzeznikow ktorzy robia grafe do gier (JA TEZ TAK CHCE)

http://img.photobucket.com/albums/v179/areknet/Kosciol_xxl2.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v179/areknet/Szalas.jpg

 

tylko ze oni tutaj maja texturki 256x256 ja uzywam 128na 128 bo takie wymagania musza byc spelniode do grafiki na ps2.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności