Napisano 22 Styczeń 200520 l Witam mam takie pytanie. Modeluje sobie domki w low poly ale chcialbym sie kogos kto jest w tym bardziej wtajemniczony zapytac o taka sprawe. Ja naprzyklad modeluje domki z plana ale pozniej niewygodnie mi sie Unwarpem naklada tekstory bo po zweldowaniu jakos dziwnie wszystko wychodzi. Chcialem sie tylko zapytac jaka metoda najlepiej Modelowac Obiekty 3d w low poly.
Napisano 22 Styczeń 200520 l Kurcze, ja tam doswiadczony strasznie nie jestem, ale chyba najlepiej z boxa albo z plane'a. Poczekam na odpowiedz kogos doswiadczonego, moze sam sie czegos dowiem :) http://67.15.36.49/team/Tutorials/benmathis/benmathis_1.asp tu jest tutorialek z omoowieniem metodologi low poly ( wprawdzie to postac a nie domek, ale moze sie przyda )
Napisano 22 Styczeń 200520 l łatwiej by było odpowiedzieć jakbyś napisał co Ci nie wychodzi. Może jakiś screen, albo jaśniejsze wyjaśnienie. Modelować możesz z plana, boxa, cylindra, nawet z kulki, zależy z czego Ci wygodniej :)
Napisano 22 Styczeń 200520 l Autor Tutaj mozecie znalesc obrazk: http://domel.compower.pl/3d/1obrazek.jpg Jak widac takie domeczki w low poly, niewiem jaka metoda by bylo je latwiej zrobic aby mniej facow wychodzilo, i zebym nie mial trudnosci z nakladaniem textur 128x128 na nie. Przy duzych polygonach (sciankach calych) strasznie sie rozciagaja :( Ps1. Co do balkonu to wiem ze przesadzilem troszke i mozna to zrobic w przezroczystosci. Ale szukam caly czas sposobu jak to zrobic tak aby fajnie wyszlo. (na Plane czy na boxie ) - Moze odrazu zapytam sie jak najlepiej stwozyc w low polygon tafle wody dosc duza ile mogla by miec segmentow i jaka najlepsza teksturka by na to pasowala zeby byl efekt w mire przyblizony do wody Dzieki pozdraiwam Dodatkowo zamieszcze cosik ciekawego (moze tylko dla mnie) ale jak ten koles otexturowal droge texturka 128x128 ze mu sie nie rozmazuje i trrzyma fason zdjecia ponizej http://domel.compower.pl/3d/2.jpg http://domel.compower.pl/3d/3.jpg I dotego ciekawe Linki prawdziwych rzeznikow ktorzy robia grafe do gier (JA TEZ TAK CHCE) http://img.photobucket.com/albums/v179/areknet/Kosciol_xxl2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v179/areknet/Szalas.jpg tylko ze oni tutaj maja texturki 256x256 ja uzywam 128na 128 bo takie wymagania musza byc spelniode do grafiki na ps2.