Napisano 23 Styczeń 200520 l Na wstępie mówie - TO NIE JEST MOJA ANIMACJA, umieściłem tu ją aby poznać wasze zdanie o niej, jest to dzieło fanów gry x2, kilka statków (te co "wleciały" przez pierścień, oraz sam pierścien, pierwsza i trzecia baza kosmiczna) są wyciągnięte z gry, reszta to robota fanów. Link : http://www.themadgoner.com/Avis_Movie/ramx3.avi Link do topick w polskiej częsci forum x2 (nic ciekawego :P ): http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtopic.php?t=70834 Link do topicku w angielskiej częsci forum x2, gdzie wypowiada się sam autor : http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtopic.php?t=69380 ps. Nie wiem czy czasem nie złamałem jakiegoś regulaminu... jak by co to postępujcie ze mną łagodnie :) ps 2 plik ma z tego co pamiętam 30 MB
Napisano 24 Styczeń 200520 l Jest kilka fajnych ujęć.. może kilka dobrych momentów... ale jeszcze ogromnie dużo pracy przed twórcami tego filmiku. Czułem się tak, jakbym oglądał modele... kiepskie modele, słabo oteksturowane... jeden model... o proszę... kolejny model... jednak logiki i pomysłu w tym nie było. Mówiąc krótko: reżyseria (jeśli była jakaś) to leży i kwiczy!! Jakieś dziwne wątki, jakaś bitwa... za chwilę jakiś ludzik skacze... potem walczy... znowu przeskok... tak się nie da zbudować historii ani napięcia. Moja opinia... całokształt na bardzo podstawowym poziomie zaawansowania. Nie urzekło mnie.
Napisano 24 Styczeń 200520 l Ja się czepne efektów wybuchów i tych innych. Używałeś efektu FIRE. Lata temu (z 6-7 już będzie) Blizzard zrobił parę takich animacji do StarCraft`a. Nie mieli chyba nic innego do dyspozycji niż czystego MAX`a, a mimo to efekty wybuchów wyszły całkiem zgrabnie :) Polecam obejrzenie ich jako przykład co można wyczarować z tych efektów. Co bym u Ciebie zmienił to to, że zamiast do jednego wybuchy używać jedego gizmo, użyłbym 3-5 czy ilu tam byś potrzebował do zrobienia ciekawego wybuchu. Niektóre ujęcia były przedłużone na siłe, podczas gdy wybuch stacji na samym końcu jest za krótki. Dobry przykład - Final Fantasy: The Spirit Within, bardzo miło rozłożona w czasie dewastacja. Dodatkowo, fala uderzeniowa, latające szczątki, których u Ciebie brakuje, a szkoda :/. Scena w której odlatują myśliwce z hangaru (kamera za nimi) jest całkiem ciekawa. Kamera stojąca za silnikiem ładnie pochłonęła spaliny (eat my dust ;) ), niestety, właśnie ona wydaje mi się przedłużona na siłę.
Napisano 11 Marzec 200520 l witam,... animka zasluguje na wieszkrze docenienie!, calosc jest prosta, ale razem ... prezentuje dosc fajny efekt... 1 proste modele 2 linjowa animacja 3 ...efekty (zainwestuj a afer burn) 4 KONIECZNIE pzrepusc ten filmik pzrez combuastion lub after effects ! ale ogolem moze byc...
Napisano 12 Marzec 200520 l Hmm... skoro to nie twoja praca to chyba nie powinienes jej tu umieszczac ?
Napisano 16 Marzec 200519 l no tak ściągnołem, obejrzałem, machnołem (ręką). jednym słowem Beznadzieja PS.Nie dawaj códzej pracy na forum jak bym był adminem to bym ci to "zdilejtował"
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto