Fik Napisano 30 Styczeń 2005 Napisano 30 Styczeń 2005 witam mam po renderingu w final renderze , takie dziwne zacieniowania w polowie dlugosci boku , lub nagle ni z gruchy ni z pietruchy liczy niektore obiekry ciemniej ? Moze mi to ktos wyjasnic o co biega ? I mam jak renderuje lustro to sciana odbijajaca sie w nim ma dziwne ciemne pasy jakby smugi ?
sanki Napisano 30 Styczeń 2005 Napisano 30 Styczeń 2005 moze pokaz obrazek, to bedzie latwiej zidentyfikowac problem
javor Napisano 30 Styczeń 2005 Napisano 30 Styczeń 2005 i pewnie jeszcze te smugi lecą tak jak trójkąty/poligony tworzące płaszczyzny ?????? jeśli tak to masz źle ustawioną irradiance map jeśli nie ..... to daj screena :)
Fik Napisano 31 Styczeń 2005 Autor Napisano 31 Styczeń 2005 Szczerze powiedziawszy to jakies malutkie te screny moglem zalaczyc ale moze cos zobaczycie . To nie trójkaty :D http://www.wnetrza.pl/pk/LAZ2.jpg tu sa lepiej widoczne pasy "zacieki" odbicie w lustrze nad drzwiami
Fik Napisano 2 Luty 2005 Autor Napisano 2 Luty 2005 No widze ze po dodaniu screnow , pomocy na MAXa :D Trzymajcie sie he he he
c00pa Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 przyczyna tych twoich 'wyciekow' sa zle ustawienia GI rendera . Napisz jakie masz ustawienia, mysle ze da sie pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się