Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam mam po renderingu w final renderze , takie dziwne zacieniowania w polowie dlugosci boku , lub nagle ni z gruchy ni z pietruchy liczy niektore obiekry ciemniej ? Moze mi to ktos wyjasnic o co biega ? I mam jak renderuje lustro to sciana odbijajaca sie w nim ma dziwne ciemne pasy jakby smugi ?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

i pewnie jeszcze te smugi lecą tak jak trójkąty/poligony tworzące płaszczyzny ??????

jeśli tak to masz źle ustawioną irradiance map

jeśli nie ..... to daj screena :)

Napisano
  • Autor

Szczerze powiedziawszy to jakies malutkie te screny moglem zalaczyc ale moze cos zobaczycie . To nie trójkaty :D http://www.wnetrza.pl/pk/LAZ2.jpg tu sa lepiej widoczne pasy "zacieki" odbicie w lustrze nad drzwiami

Napisano
  • Autor

No widze ze po dodaniu screnow , pomocy na MAXa :D Trzymajcie sie he he he

Napisano

przyczyna tych twoich 'wyciekow' sa zle ustawienia GI rendera . Napisz jakie masz ustawienia, mysle ze da sie pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.