polka dot Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 witam, nie hukujcie odrazu zebym sobie poszukal, przegladam i znalesc nie moge ;) 1. zrobilem bryle cylinder i jest ona kanciasta (tak samo jak cylinder w maxie z malą liczbą sides). nie wazne czy zrobie cylinder, czy okrąg i wyciagne powierzchnie, ciagle jest to samo. czy mozna jakos zapobiec? 2. podstawy rhino znam, zrobilem pare rzeczy ale bardziej na brylach niz na surfach z krzywych cv. chodzi o to ze jeszcze mam problem z prowadzeniem krzywych tak, aby uzyskac żądany ksztalt. chyba nie znam jakichs zasad w jaki sposob to sie tworzy. sa jakies tutki do tego? tylko nie mowcie "zabierz sie za poly" bo sami chyba od poczatku nie robiliscie cv-kami esów floresów ;) pozdrawiam i z góry dziekuje ;) kome
Bzyku Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 1. w nurbsach niema czegos takiego jak kanciastosc i mala liczba side a mesha sie ustawia w properites rhina co zpowalnia niestety prace gdy oczywiscie ustawimy wiekszą dokladnosc... 2. krzywe CV hym jak sie nauczuc ich obslugi tutoriali raczej nie znajdziesz a napewno nie rhinowych ale CV to CV i w pdfach gdzies na poczatku jest to ladnie opisane uklad pointów itd umiescilem linki w linkowni :D...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się