Skocz do zawartości

dwa (narazie) pytania


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, nie hukujcie odrazu zebym sobie poszukal, przegladam i znalesc nie moge ;)

 

1. zrobilem bryle cylinder i jest ona kanciasta (tak samo jak cylinder w maxie z malą liczbą sides). nie wazne czy zrobie cylinder, czy okrąg i wyciagne powierzchnie, ciagle jest to samo. czy mozna jakos zapobiec?

 

2. podstawy rhino znam, zrobilem pare rzeczy ale bardziej na brylach niz na surfach z krzywych cv. chodzi o to ze jeszcze mam problem z prowadzeniem krzywych tak, aby uzyskac żądany ksztalt. chyba nie znam jakichs zasad w jaki sposob to sie tworzy. sa jakies tutki do tego? tylko nie mowcie "zabierz sie za poly" bo sami chyba od poczatku nie robiliscie cv-kami esów floresów ;)

 

pozdrawiam i z góry dziekuje ;)

 

kome

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1. w nurbsach niema czegos takiego jak kanciastosc i mala liczba side a mesha sie ustawia w properites rhina co zpowalnia niestety prace gdy oczywiscie ustawimy wiekszą dokladnosc...

 

2. krzywe CV hym jak sie nauczuc ich obslugi tutoriali raczej nie znajdziesz a napewno nie rhinowych ale CV to CV i w pdfach gdzies na poczatku jest to ladnie opisane uklad pointów itd umiescilem linki w linkowni :D...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności