Napisano 31 Styczeń 200520 l witam, nie hukujcie odrazu zebym sobie poszukal, przegladam i znalesc nie moge ;) 1. zrobilem bryle cylinder i jest ona kanciasta (tak samo jak cylinder w maxie z malą liczbą sides). nie wazne czy zrobie cylinder, czy okrąg i wyciagne powierzchnie, ciagle jest to samo. czy mozna jakos zapobiec? 2. podstawy rhino znam, zrobilem pare rzeczy ale bardziej na brylach niz na surfach z krzywych cv. chodzi o to ze jeszcze mam problem z prowadzeniem krzywych tak, aby uzyskac żądany ksztalt. chyba nie znam jakichs zasad w jaki sposob to sie tworzy. sa jakies tutki do tego? tylko nie mowcie "zabierz sie za poly" bo sami chyba od poczatku nie robiliscie cv-kami esów floresów ;) pozdrawiam i z góry dziekuje ;) kome
Napisano 31 Styczeń 200520 l 1. w nurbsach niema czegos takiego jak kanciastosc i mala liczba side a mesha sie ustawia w properites rhina co zpowalnia niestety prace gdy oczywiscie ustawimy wiekszą dokladnosc... 2. krzywe CV hym jak sie nauczuc ich obslugi tutoriali raczej nie znajdziesz a napewno nie rhinowych ale CV to CV i w pdfach gdzies na poczatku jest to ladnie opisane uklad pointów itd umiescilem linki w linkowni :D...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto