Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

Mam taki mały problem. Mianowicie wymodelowałem kolumne głośnikową i chiałbym teraz na nia nalozyc teksture. Tyle ze kolumna sklada sie z dwoch czesci. Obudowy z drewna i przedniej pokrywy zakrywajacej gloscniki z materialu.

rozlozylem kolumne za pomoca UVW Unwrap, namalowalem teksturke i niby wszystko jest ok, ale pudlo ma sie blyszczec, a material ma byc matowy.

Pytanie jest nastepujace.

Czy wystarczy jeden material na cala kolumne z jedna tekstura, czy musze zrobic osobne materialy na obudowe i pokrywe i dac dwie osobne tekstury??

Mam nadzieje ze pytanie jest w miare jasne.

A oto siatka.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wg mnie najlepiej by było rozłączyć oba i nadać im materiały. A dopiero potem połączyć. Max spyta się ciebie o traktowanie map uvw, akceptujesz które chcesz. Później w material editor bierzesz pipetę i ściągasz materiał z obiektu do jednego slotu materiałowego. Tak jest najszybciej i najprościej. I będziesz miał większą kontrolę nad nadawaniem tekstury. Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale, powodzenia:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności