Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

Mam taki mały problem. Mianowicie wymodelowałem kolumne głośnikową i chiałbym teraz na nia nalozyc teksture. Tyle ze kolumna sklada sie z dwoch czesci. Obudowy z drewna i przedniej pokrywy zakrywajacej gloscniki z materialu.

rozlozylem kolumne za pomoca UVW Unwrap, namalowalem teksturke i niby wszystko jest ok, ale pudlo ma sie blyszczec, a material ma byc matowy.

Pytanie jest nastepujace.

Czy wystarczy jeden material na cala kolumne z jedna tekstura, czy musze zrobic osobne materialy na obudowe i pokrywe i dac dwie osobne tekstury??

Mam nadzieje ze pytanie jest w miare jasne.

A oto siatka.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 707
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Wg mnie najlepiej by było rozłączyć oba i nadać im materiały. A dopiero potem połączyć. Max spyta się ciebie o traktowanie map uvw, akceptujesz które chcesz. Później w material editor bierzesz pipetę i ściągasz materiał z obiektu do jednego slotu materiałowego. Tak jest najszybciej i najprościej. I będziesz miał większą kontrolę nad nadawaniem tekstury. Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale, powodzenia:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności