Napisano 6 Luty 200520 l Cześć. Mam taki mały problem. Mianowicie wymodelowałem kolumne głośnikową i chiałbym teraz na nia nalozyc teksture. Tyle ze kolumna sklada sie z dwoch czesci. Obudowy z drewna i przedniej pokrywy zakrywajacej gloscniki z materialu. rozlozylem kolumne za pomoca UVW Unwrap, namalowalem teksturke i niby wszystko jest ok, ale pudlo ma sie blyszczec, a material ma byc matowy. Pytanie jest nastepujace. Czy wystarczy jeden material na cala kolumne z jedna tekstura, czy musze zrobic osobne materialy na obudowe i pokrywe i dac dwie osobne tekstury?? Mam nadzieje ze pytanie jest w miare jasne. A oto siatka.
Napisano 6 Luty 200520 l Wg mnie najlepiej by było rozłączyć oba i nadać im materiały. A dopiero potem połączyć. Max spyta się ciebie o traktowanie map uvw, akceptujesz które chcesz. Później w material editor bierzesz pipetę i ściągasz materiał z obiektu do jednego slotu materiałowego. Tak jest najszybciej i najprościej. I będziesz miał większą kontrolę nad nadawaniem tekstury. Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale, powodzenia:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto