Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam.wiec chodzi mi o to jak zrobic:

1.niewyrazne, rozmazane odbicia(nie takie ladne jakie daje poprostu reflect)

 

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Takie odbicia nazywaja sie glossy reflection. Zeby je uzyskac trzeba zaopatrzyc sie w dodatkowy, zewnetrzny render. W zwyklym podstawowym scaline takowe tez da sie uzyskac, Pendzel kiedys pisal o tym.

Napisano

no mental jest w tym bardzo dobry, ale ja i tak zwykle używam materiałów architectural które mają juz predefiniowane rozmazywanie zależnie od rodzaju materialu. No bajer nie z tej ziemi:)

Napisano
  • Autor

sorki ale nie do konca sie w tym orientuje narazie wiec jesli mozecie napiszcie gdzie jest ten gloose|co to jest mr(mental ray??) i gdzie jest parametr blur reflection

Napisano
  • Autor

Noooo nieeeee pisze przecierz ze jestem poczatkujacy :( napiszcie szczegoly bo nie czaje.wybralem mental ray jako render i wlaczylem materialy ale tam nic nie ma(ja przynajmniej nie widze).Prosze o jakies szczegoly

 

 

Acha i gdzie szukac tego gloose??

Napisano

no idziesz do material editor->tam powinienes miec(po wybraniu mr jak renderer)mental ray extensions(na samym dole)odznaczasz klodeczke na surface material i wybierasz np. metal lume(jest tego wiecej mozna sobie odblokowac w edytorze tekstowym w pliku lume.mi)i tam wszystko masz-cala zabawa polega na laczeniu map w cale lancuchy aby otrzymac zadany efekt

Napisano
  • Autor

Ehhe wczesniej nie moglem znalezc bo mnialem aktywny directx manager(ale obciach :p), ale dalej nie wiem co z tym gloose gdzie tego szukac??

Napisano

czytam czesto na tym forum o materialach "architectural" moze ktos mnie naprowadzic skad je sciagnac ?

Napisano
  • Autor

tak.kiedy wybierzesz jedna z kol prezentujacych material defaultowo jest ustawiony standard material kiedy masz zaznaczona kulke obok pola w ktorym wpisujesz jej nazwe pisze standard kliknij to i wybierz architectural potem pojawia sie opcje w ktorych mozesz wybrac rodzaj materialu.wsio

Napisano

to rozumiem ze powinna znajdowac sie to w bibliotece materialow, z tym, ze korzystam z maxa 5, a tam nie widze tej grupy materialow, dlatego pytam gdzie moge je dostac aby rozbudowac istniejaca biblioteke .

Napisano
  • Autor

nie jestem pewny ale na chlopski rozum(znajac discreet :p)musisz sobie "zalatwic" maxa6 :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.