nothing Napisano 12 Luty 2005 Napisano 12 Luty 2005 mam pewien problem jak nakladam na jakis obiekt bitmape to wyglada ona poprostu beznadziejnie. nawet kiedy uzywam textur o duzych rozmiarach to i tak po zrenderowaniu bardzo widac pixele :/ Please help!!!
polka dot Napisano 12 Luty 2005 Napisano 12 Luty 2005 a moze jakiegos screena? bo jezeli chodzi o wyswietlanie tylko w vievportach to wchodzisz w preferences > vievports > configure driver > i masz takie kwadraciki na jednym daj 512 na drugim 1024 i zrestartuj maxa - powinno byc dobrze pozdrawiam ;>
Batou Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 Albo masz źle ustawione mapowanie Albo płaszczyzna z teksturą jest ustawiona pod dużym kątem w stosunku do kamery i zawodzi sampling. Z tego co pamiętam w takim przypadku w max`sie pomaga ustawienie super samplingu materiału. Albo ustawiasz kamerę zbyt blisko obiektu
nothing Napisano 13 Luty 2005 Autor Napisano 13 Luty 2005 rzeczywiscie to złe ustawienie kamery :P ale to moje poczatki wiec chyba wybaczycie zawracanie głowy :D no ale przy okazji mam jeszcze jedno pytanie :) czemu te textury są takie porozciągane :\ pozdrawiam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się