Skocz do zawartości

pixelowate _textury


Rekomendowane odpowiedzi

mam pewien problem jak nakladam na jakis obiekt bitmape to wyglada ona poprostu beznadziejnie. nawet kiedy uzywam textur o duzych rozmiarach to i tak po zrenderowaniu bardzo widac pixele :/ Please help!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

a moze jakiegos screena? bo jezeli chodzi o wyswietlanie tylko w vievportach to wchodzisz w preferences > vievports > configure driver > i masz takie kwadraciki na jednym daj 512 na drugim 1024 i zrestartuj maxa - powinno byc dobrze

 

pozdrawiam ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo masz źle ustawione mapowanie

 

Albo płaszczyzna z teksturą jest ustawiona pod dużym kątem w stosunku do kamery i zawodzi sampling. Z tego co pamiętam w takim przypadku w max`sie pomaga ustawienie super samplingu materiału.

 

Albo ustawiasz kamerę zbyt blisko obiektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiscie to złe ustawienie kamery :P ale to moje poczatki wiec chyba wybaczycie zawracanie głowy :D no ale przy okazji mam jeszcze jedno pytanie :) czemu te textury są takie porozciągane :\ pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności