Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam pewien problem jak nakladam na jakis obiekt bitmape to wyglada ona poprostu beznadziejnie. nawet kiedy uzywam textur o duzych rozmiarach to i tak po zrenderowaniu bardzo widac pixele :/ Please help!!!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 763
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a moze jakiegos screena? bo jezeli chodzi o wyswietlanie tylko w vievportach to wchodzisz w preferences > vievports > configure driver > i masz takie kwadraciki na jednym daj 512 na drugim 1024 i zrestartuj maxa - powinno byc dobrze

 

pozdrawiam ;>

Napisano

Albo masz źle ustawione mapowanie

 

Albo płaszczyzna z teksturą jest ustawiona pod dużym kątem w stosunku do kamery i zawodzi sampling. Z tego co pamiętam w takim przypadku w max`sie pomaga ustawienie super samplingu materiału.

 

Albo ustawiasz kamerę zbyt blisko obiektu

Napisano
  • Autor

rzeczywiscie to złe ustawienie kamery :P ale to moje poczatki wiec chyba wybaczycie zawracanie głowy :D no ale przy okazji mam jeszcze jedno pytanie :) czemu te textury są takie porozciągane :\ pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności