Napisano 12 Luty 200520 l mam pewien problem jak nakladam na jakis obiekt bitmape to wyglada ona poprostu beznadziejnie. nawet kiedy uzywam textur o duzych rozmiarach to i tak po zrenderowaniu bardzo widac pixele :/ Please help!!!
Napisano 12 Luty 200520 l a moze jakiegos screena? bo jezeli chodzi o wyswietlanie tylko w vievportach to wchodzisz w preferences > vievports > configure driver > i masz takie kwadraciki na jednym daj 512 na drugim 1024 i zrestartuj maxa - powinno byc dobrze pozdrawiam ;>
Napisano 13 Luty 200520 l Albo masz źle ustawione mapowanie Albo płaszczyzna z teksturą jest ustawiona pod dużym kątem w stosunku do kamery i zawodzi sampling. Z tego co pamiętam w takim przypadku w max`sie pomaga ustawienie super samplingu materiału. Albo ustawiasz kamerę zbyt blisko obiektu
Napisano 13 Luty 200520 l Autor rzeczywiscie to złe ustawienie kamery :P ale to moje poczatki wiec chyba wybaczycie zawracanie głowy :D no ale przy okazji mam jeszcze jedno pytanie :) czemu te textury są takie porozciągane :\ pozdrawiam :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto