akira8 Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 Witam. Mam 2 obiekty - model postaci przypisany do bip'a i plane jako ubranie ktore ma opadac na posac. Przeczytalem wszystkie posty na forum. Ogarnalem kroki - Plane na concave mesh i unyelding na postac. Tkanina opada ale pozostaje w miejscu, nie rusza sie wraz z postacia. Postac zrobilem z boxa i dalem modyfikator SmoothMesh. Najdziwniejsze jest to ze jak zrobie tak z powyginanym boxem to dziala. Czy to moze byc z powodu ze przypisalem do obiektu bipa ? Przepraszam ze poruszam jeszcze raz ten temat no ale shit nie dziala...
Błazi Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 ...shit... Nie przelewaj emocji w postach Mi to kiedys leru powiedzial wiec musze sie zemscic :D:D
akira8 Napisano 13 Luty 2005 Autor Napisano 13 Luty 2005 Dodam jeszcze ze jak exportuje model i importuje go w nowej scenie to jest gicior... niestety chyba sie nie da razem z tym calym szkieletem wyeksportowac na porbe ? ... poratujcie...
asblaze Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 z tego co pamiętam to chyba trzeba też określić postaci, że ma deformować clotha. Błazi.... i co??? lepiej się czujesz? ;)
Kris_R Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 Mozesz probowac na postac zadac Deforming Mesh w reactorze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się