Napisano 13 Luty 200520 l Witam. Mam 2 obiekty - model postaci przypisany do bip'a i plane jako ubranie ktore ma opadac na posac. Przeczytalem wszystkie posty na forum. Ogarnalem kroki - Plane na concave mesh i unyelding na postac. Tkanina opada ale pozostaje w miejscu, nie rusza sie wraz z postacia. Postac zrobilem z boxa i dalem modyfikator SmoothMesh. Najdziwniejsze jest to ze jak zrobie tak z powyginanym boxem to dziala. Czy to moze byc z powodu ze przypisalem do obiektu bipa ? Przepraszam ze poruszam jeszcze raz ten temat no ale shit nie dziala...
Napisano 13 Luty 200520 l akira8 napisał: ...shit... Nie przelewaj emocji w postach Mi to kiedys leru powiedzial wiec musze sie zemscic :D:D
Napisano 13 Luty 200520 l Autor Dodam jeszcze ze jak exportuje model i importuje go w nowej scenie to jest gicior... niestety chyba sie nie da razem z tym calym szkieletem wyeksportowac na porbe ? ... poratujcie...
Napisano 15 Luty 200520 l z tego co pamiętam to chyba trzeba też określić postaci, że ma deformować clotha. Błazi.... i co??? lepiej się czujesz? ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto