Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam 2 obiekty - model postaci przypisany do bip'a i plane jako ubranie ktore ma opadac na posac. Przeczytalem wszystkie posty na forum. Ogarnalem kroki - Plane na concave mesh i unyelding na postac. Tkanina opada ale pozostaje w miejscu, nie rusza sie wraz z postacia. Postac zrobilem z boxa i dalem modyfikator SmoothMesh.

Najdziwniejsze jest to ze jak zrobie tak z powyginanym boxem to dziala. Czy to moze byc z powodu ze przypisalem do obiektu bipa ?

 

Przepraszam ze poruszam jeszcze raz ten temat no ale shit nie dziala...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 992
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  akira8 napisał:
...shit...

Nie przelewaj emocji w postach

Mi to kiedys leru powiedzial wiec musze sie zemscic :D:D

Napisano
  • Autor

Dodam jeszcze ze jak exportuje model i importuje go w nowej scenie to jest gicior... niestety chyba sie nie da razem z tym calym szkieletem wyeksportowac na porbe ? ... poratujcie...

Napisano

z tego co pamiętam to chyba trzeba też określić postaci, że ma deformować clotha.

Błazi.... i co??? lepiej się czujesz? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności