Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam postac zrigngowana itd.

robie animacje chodu biore np.autokey czy mozna wyciac te klucze

i zrboic cos innego tej postaci np.ruchy powiek itd...a potem wkleic tamte wczesniejsze klucze w stare miesca??

czy jest taka opcja w maxie??

albo opcaj ktoora blokuje animacje danego elementu??

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 836
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak do końca to nie ma..

można wprawdzie wklejać klucze ale liniowo... to znaczy, że nie miksują się ścieżki tylko tak jak tekst... jak wklejasz, to reszta się przesuwa. Ale jak dobrze zaplanujesz to można wkleić co nieco.

Systemy takie jak biped z Character Studio i tym podobne, mają możliwości nieliniowego miksowania kluczy...

co do blokowania animacji to możesz zaznaczyć obiekt i potem Display/Freeze Selected i nie martwić się, że przez przypadek go zanimujesz.

Napisano

Ale freeze nie działa gdy twój obiekt jest do czegoś zlinkowany, a ty tego parenta chcesz przesunąć. Wtedy przesuwane są nawet elementy "zamarznięte" Ale to dobre do tego żeby oddzielić elementy które są przeznaczone do animowania od tych ktore robią za sztafaż.

Napisano
  • Autor

wlasciwie to ja ma wszystkie poligonowe rzeczy freezowane tylko dummy sterujace nie sa

freeez

no nic szkoda trzeba bedzei sie meczyc

dzieki:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności