Napisano 16 Luty 200520 l mam postac zrigngowana itd. robie animacje chodu biore np.autokey czy mozna wyciac te klucze i zrboic cos innego tej postaci np.ruchy powiek itd...a potem wkleic tamte wczesniejsze klucze w stare miesca?? czy jest taka opcja w maxie?? albo opcaj ktoora blokuje animacje danego elementu??
Napisano 17 Luty 200520 l tak do końca to nie ma.. można wprawdzie wklejać klucze ale liniowo... to znaczy, że nie miksują się ścieżki tylko tak jak tekst... jak wklejasz, to reszta się przesuwa. Ale jak dobrze zaplanujesz to można wkleić co nieco. Systemy takie jak biped z Character Studio i tym podobne, mają możliwości nieliniowego miksowania kluczy... co do blokowania animacji to możesz zaznaczyć obiekt i potem Display/Freeze Selected i nie martwić się, że przez przypadek go zanimujesz.
Napisano 17 Luty 200520 l Ale freeze nie działa gdy twój obiekt jest do czegoś zlinkowany, a ty tego parenta chcesz przesunąć. Wtedy przesuwane są nawet elementy "zamarznięte" Ale to dobre do tego żeby oddzielić elementy które są przeznaczone do animowania od tych ktore robią za sztafaż.
Napisano 17 Luty 200520 l Autor wlasciwie to ja ma wszystkie poligonowe rzeczy freezowane tylko dummy sterujace nie sa freeez no nic szkoda trzeba bedzei sie meczyc dzieki:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto